Niet te zwaar, wel te dik

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Ik zit een tijdje te worstelen met mezelf. Ik ben 1,70 m en 57 kg. Ik heb dus een BMI van 19,9, ik ben dus normaal. Alleen ik heb geen platte buik en mijn billen zijn echt besteel dik. Ik weet niet echt wat ik hieraan moet doen. Heeft iemand tips, dat zou hele erg fijn zijn!

Informatie;

Ik fiets elke dag heen en weer naar school 9km
Ik sport 4x in de week

X Berber

Niks, denk ik. Als dit gewoon jouw figuur is het het vet bij jou zich in je billen ophoopt kun je daar vrij weinig aan doen.

Sorry, maar ik geloof gewoon niet dat je met een gewicht van 57 kg bij een lengte van 1,70 te dik kan zijn.

Ik zou gaan focussen op het strakker worden en sowieso niet op het afvallen! En voor het strakker worden zijn hier verschillende topics waar je terecht kan, dus deze kan gesloten worden.

^ Ze zegt toch niet dat ze te dik is? Alleen dat ze haar billen te dik vindt.

Ik citeer de titel: ‘Niet te zwaar, wel te dik’ :wink:
Anyway, als je je buik niet plat genoeg vind kun je buikspieroefeningen gaan doen 3 a 4x per week (niet vaker). En voor je billen kun je squats proberen. Sowieso niet gaan afvallen inderdaad, maar concentreer je op je spieren.

Ik vind je gewicht eerder aan de dunne kant maar mkay,
ja je kan niet op bepaalde plekken afvallen dan gaat alles er in mee was t maar zo makkelijk.

Ze zegt dat ze te dik is “niet te zwaar, wel te dik”.
Ik ben ook van mening dat je met die BMI niet te dik kan zijn.
Wat je wel kan doen is krachttraining zodat je wat strakker wordt.

Er zijn een aantal topics waarin wordt gesproken over strakker worden en niet afvallen. Kijk daar eens.