Niet TE extreem?

hoihoi…
ik ben op zoek naar inspiratie qua kleding, want ik draag nu alleen maar saaie zwarte skinny’s met een bandshirt erop. Ohja… een ik heb altijd een hele lading armbanden met felle kleurtjes om. Ik heb altijd 2 riemen om. 1 met spikes en 1 met zwart-witte studs :grin: Ik wil me iets meer als meisje kleden ipv jongensachtig… niet beledigend bedoelt hoor als je alleen maar jeans en shirts draag! Ik ben eigenlijk bang dat rokjes me niet staan… ik heb wel een idee van wat ik leuk vind, maar mijn ouders zijn best wel streng en willen niet dat ik me te extreem kleed.
http://images2.fanpop.com…o-emo-8173502-300-400.jpg
nouja… dit is kinda mijn idee… Te extreem of niet?

Ik kan de foto niet zien :s

Ten eerste ook een normale shimmy kopen, licht blauw bijvoorbeeld, de riempjes en armbanden af… Af en toe mag wel maar niet elke dag! En koop wat basic shirtjes en hemdjes, een paar felgekleurde jasjes, een blazer, standaard ballerina’s en je bent al een heel stuk verder!

Ik bedoel skinny…

sorry ik krijg die foto niet voor elkaar D:

Koop om te beginnen een pastelkleurige broek die kun je mooi matchen met wit.
Ik zou niet van zwart meteen naar OPEENS kleur, ik zou het een beetje opbouwen.

Trouwens je kunt ook altijd een winkelverkoopster vragen of ze je helpt qua kleuren en je figuur :grin:

kopieer de link en plak het tussen

ik wilde een foto erbij zetten maar dat lukte dus niet… ik ben niet zo van de standaard dingen :blush:

thanks… link staat erbij!

Ik zou dat juist wel doen want je mag best laten zin dat je er bent! Als je nou heel onzeker zou zijn is het wel beter om het op te bouwen, maar als het niet daaraan ligt kun je best wat felle kleuren hebben. Een basic rokje van h&m is ook een musthave en zeker een broeklegging

Ik weet niet hoe oud je bent?

ik ben 16 en even voor de duidelijkheid… ik hou best wel van extreme kleding maar ik weet niet of het TE is

En waarom een emo look? Ik denk dat je daar over een tijdje ook op bent uitgekeken! Zoals de meesten dit zijn, je kunt ook de aandacht trekken zonder je zo extreem te kleden maar juist elegant en sexy thats what the guys want

Je moet doen waar je je goed bij voelt en niet waarvan je denkt dat andere het leuk vinden! Als jij het vet vindt moet je het zeker doen!

nouja… ik kleed me eigenlijk meer naar de muziek die ik luister. Plus ik vind die stijl echt heel gaaf!

maar het is niet TE extreem ofso?

Ik vind van wel!

Ik het zelf niet dragen, maar als jij het mooi vindt dan moet je dat gewoon doen!

^
Mee eens.