Niet te dure sexy lingerie

Hai ladies!

Ik ben op zoek naar wat sexy lingerie (het liefst met stockings en al) die niet te duur is. Ik ben bekend met Pabo, Christine le duc en hunkemoller (en soms primark). Het probleem is echter ook dat ik een grote maat heb en dus lang niet alle bh’s (of mooie body’s) pas.
Wie weet dus nog een goede winkel en/of site met grote maten bh’s, sexy setjes die niet al te prijzig zijn?

Bestellen via internet? Soms vind je dingen die niet te prijzig zijn… Al heb ik geen ervaring met grote bh maten… (al mocht het wel wat groter zijn :wink: )

tegenwoordig heeft primark wel grote maten! t/m cup F

De new yorker heeft ook hele leuke dingen. Ze gaan meestal tot E daar. Ik heb er ook een hoop leuke dingen vandaan ^^

Bij de H&M zie ik ook wel vaak leuke setjes met bustiers en zo. Maar ik durf niet te zeggen of die er ook zijn in grotere maten…

bonprix kun je ook proberen.
Ik heb daar laatst een setje besteld en was erg tevreden over de kwaliteit, zeker vanwege de lage prijs (:

Asos heeft lingerie voor grotere cupmaten!

H&M past me niet. Gisteren iets bij Wehkamp besteld, daar hebben ze best veel! Zal de rest eens bekijken, dankje. :slightly_smiling_face: