Niet stijf genoeg voor seks

Hoi! Ik en mijn vriend hebben een beetje een vervelend probleem. Donderdagnacht hebben we voor de eerste keer seks gehad. Het was heel fijn, hij was heel lief, maar had enorme moeite met het houden van een erectie. Hij werd regelmatig wel opgewonden, maar zodra de condoom er om ging en we met seks begonnen, was het afgelopen. De penetratie lukte dan ook heel moeilijk omdat zijn penis continu afboog. (Hij lag vanboven en ik vanonder). Zelf zegt hij dat het een combinatie is van stress, spanning en de angst om mij pijn te doen. Nu is het uiteindelijk die nacht twee keer wel eventjes goed gegaan, pak acht stoten voordat hij slap werd. Gisterenavond probeerde we dan opnieuw, hij was weer ontzettend geil, maar zodra we de condoom omdeden, lukte het niet meer, exact hetzelfde als de eerste keer dus. Ik had me deze keer echt proberen te concentreren op het blijven stimuleren en gewoon zorgen dat hij opgewonden blijft, maar het werkt niet, of maar voor een hele korte tijd. Ik heb ook geprobeerd om handwerk te doen, maar dat vond hij niet zo leuk. Moet ik misschien eens mondwerk proberen? Het is gewoon heel frustrerend omdat ik best snel opgewonden word, maar hij me op dat moment niet kan geven wat ik wil. Zouden een ander soort condooms misschien werken? (of geen, zit aan de pil) Nog iemand ideeën om je vriendje extra opgewonden te maken? Misschien standjes waar je niet superstijf voor moet zijn? Alvast heel erg bedankt en sorry voor mijn lange, expliciete verhaal :wink:

misschien helpt het als je hem eerst pijpt?

Of geen condoom idd, alsjullie allebei soa-vrij zijn

Was het voor hem ook de eerste keer? Waarschijnlijk was hij de eerste keer gewoon erg zenuwachtig, dan komt het wel vaker voor. En de tweede keer denkt hij dan ‘Wat als het weer niet lukt?’ En dan lukt het ook niet.
Probeer hem vooral zoveel mogelijk op zijn gemak te stellen. Volgende keer anders geen seks hebben maar het bij voorspel houden en kijken of hij dan stijf blijft? Hebben jullie überhaupt aan voorspel gedaan voordat jullie aan seks wilden beginnen? Je geeft aan dat handwerk geen succes is en je mondwerk nog niet gedaan hebt, dus misschien kunnen jullie je eerst daarmee bezig houden en nog even wachten met seks. Dan voelen jullie je ook meer op je gemak bij elkaar en nemen zijn zenuwen hopelijk af.

Ja inderdaad, ook al over nagedacht :slightly_smiling_face: Ik vind het gewoon oprecht balen voor hem dat hij niet klaarkomt, terwijl het bij allemaal zo gemakkelijk en snel gaat. :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor jullie reacties! Misschien moeten we indd even rustiger aandoen en ons concentreren op voorspel. Het is ook echt wel het type om te stressen over dit soort zaken. :wink: Soa-vrij zijn we sowieso aangezien we elkaars eerste zijn :slightly_smiling_face:

Oké, pijpen zal ik volgende keer zeker al proberen. Hij zegt zelf ook gewoon steeds dat hij het moeilijk heeft om zich te concentreren omdat hij amper iets voelt met condoom om. Heb al gezegd dat hij misschien eens voor extradunne condooms moet gaan, wie weet helpt het wel wat? :slightly_smiling_face: Eigenlijk deed alleen de penetratie zelf pijn, maar ja, als hij continu slap wordt, moet je dat moment continu opnieuw beleven :wink: En ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook niet echt veel aandacht had voor zijn genot, dan os het gewoon nog echt zoeken en ontzettend klungelen. :stuck_out_tongue:

Ik zou het gewoon zonder condoom doen dan. Maar probeer er niet te veel druk op te leggen juist omdat jullie elkaars eerste zijn.

Ik ga in elk geval eerst nog wat proberen totdat ik het zonder condoom doe, het is ook nog maar twee keer gebeurd, er is altijd nog verbetering mogelijk :wink: Maar ik heb toch wel sterk de indruk dat hij het niet zomaar zegt, we praten er ook gewoon heel open over omdat ik de druk een beetje wil verlagen door hem duidelijk te laten weten dat ik het echt niet erg vind dat het niet onmiddellijk supervlot gaat :slightly_smiling_face: Ik denk dat we indd eens wat meer moeten focussen op fun en daarna zien we wel weer!

Je kunt ook gewoon de pil nemen, zo te horen ligt het idd aan de condoom…

Ze zit al aan de pil, staat in de beginpost.

Mijn vriend had dit ook, toen we het zonder condoom deden was het probleem meteen opgelost.
Als je aan de pil bent is de kans echt heel klein dat je zwanger wordt, als jullie ook allebei soa-vrij zijn zou ik het gewoon zonder condoom doen.

Mijn vriend had dit ook, telkens als we bezig waren met dat condoom werd hij langzaam steeds minder opgewonden, en op een gegeven was zijn penis helemaal slap.
Ik ben de pil gaan slikken en we doen het nu zonder condoom, en dat werkt wel prima.

Oeps. Doe het dan zonder

Ik bedoel condoom btw