oke, ik zal wel gelijk met de deur in huis vallen…
Ik heb een relatie met een hele lieve jongen (al bijna 4 jaar), en ik hou zielsveel van hem alleen een ding loopt niet helemaal lekker in onze relatie.
Het is een lange afstandsrelatie, dus we zien elkaar niet zo heel vaak (we spenderen wel hele zomers samen en hele winters en tussendoor weekenden) maar voorheen als we bij elkaar waren was ons seksleven geweldig, tot 1,5 jaar geleden. ik merkte dat mijn vriend z’n libido heel erg laag was geworden, uit het niets.
de eerste weken wachtte ik het af, heb er ook een keer over gehad met hem. volgens hem lag het aan stress.
maar maanden later bleef het hetzelfde verhaal. we spendeerde in de zomer 3 maanden bij elkaar en we hebben die hele zomer amper seks gehad (misschien 2 keer ofzo). ik vond dit niet gezond, en ik was er ook door gekwetst. voor mij voelde het alsof hij mij niet meer aantrekkelijk vond (heel stom maar zo kwam het voor mij over). ik heb die zomer ook al een aantal keer geprobeerd er over te praten maar dat bleek niet te helpen. (volgens hem lag het ook totaal niet aan mij, het was gewoon de “stress” al zou ik niet weten waar hij nu nou weer stress over zou hebben want dat wist hij zelf ook niet)
dus ik wachtte gewoon geduldig af, in de hoop dat het misschien wel terug naar voorheen zal gaan.
ook vaak zelf actie ondernomen en het gewoon geprobeerd, maar ik werd elke keer gewoon afgewezen. Het is nu al 1,5 jaar later en zelfs nog verergerd. Ik voel mij op seksueel gebied gewoon verwaarloosd in deze relatie en dat doet mij zo veel pijn. Zo erg dat ik mij ook niet meer seksueel aangetrokken voel door mijn vriend, en dat schrikt mij wel een beetje. Ik ben bang dat ik het ergens al heb opgegeven in mijn hoofd op dit gebied. nu dat ik er zelf geen zin meer heb om met hem iets te doen.
ik zit hier echt mee. ook als ik aan de toekomst denk samen wordt ik al verdrietig… want ik wil niet dat het zo voor altijd zou zijn. dat kan ik niet. Maar ik hou nog wel zo erg van hem en ik wil hem aan de andere kant echt niet kwijt. alleen ik al zo vaak geprobeerd actie te ondernemen, te praten en zo lang gewacht. ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. en ik heb nu echt serieus advies nodig.