ik zit met een probleem. ik ben echt supergek op een jongen n hij ook op mij. we kennen elkaar al meer dan een jaar en hebben al best wel veel meegemaakt. ongeveer een jaar geleden hadden we erge ruzie en scheldde hij me uit (ik hem ook),die smsjes hebbn mijn ouders gelezen. Nu hebben we dus weer contact en hij stond op het punt me te vragen, maar nu hebben mnouders gesprekken tusse hem en mij op msn gesproken en hebben ze me verboden nog met hem om te gaan!! we willen supergraag bij elkaar blijven maar wat moeten we doen:(?
stiekem doen. bv. je gaat naar buiten en je ouders vragen naar waar ga je dan zeg jij kga naar een vriendin maar je gaat eigenlijk naar hem. en met gsm gwn bv zijn naam vervangen naar een meisjes naam zoals lisa , laura fzooww dan gaan je ouders denken dat het een vriendin van, je is of anders als je een bericht van hem krijgt lezen en dan direct verwijderen.
je kunt het misschien aan je ouders proberen uit te leggen, dat je hem echt heel erg leuk vind en dat hij jou ook leuk vind enzoo. of je kunt inderdaad liegen … maar ik weet niet of dat een goede optie is, want je ouders komen het toch ooit wel te weten, omdat als je echt iets met hem wilt beginnen, lijkt het me dat hij wel eens bij jou thuis komt, toch? Dan moeten je ouders het sowieso wel weten. Nouja, veel succes. xx kus!
Vind ik een beetje naief want zo ga je het nooit lang volhouden. Dus begin een keer (op een goed moment) een serieus gesprek met je ouders, dan zien ze in dat het nu wél goed tussen jullie gaat en zullen ze je (als je het goed aanpakt) het niet meer verbieden. Sucees
Nooit stiekem doen, ik spreek uit ervaring. Je ouders kennen je door en door en komen daar snel genoeg achter. Er zit niks anders op dan het nog een keer goed met je ouders te bespreken, dat je hem leuk vind en dat het nu anders gaat. Dat hij maar ook JIJ hem hebt uitgescholden (misschien weten ze dat niet?) Dat je er zand erover wil doen, gewoon alles wil vergeten en opnieuw beginnen. Dát zou ik doen.
mn ouders weten datik hem ook wel heb uitgescholden …
echte liefde kun je niet tegenhouden!
je kan eerst proberen om met hun te praten, maar als dit echt niet werkt is stiekem doen de enige optie …
heb ik ook gedaan, 4 maanden lang (toen was het uit) en m’n moeder weet er nu nog steeds niets van
Vraag je zelf eens af ; wil je na die ruzie nog samen zijn met hem? Na alles wat jullie hebben mee gemaakt in een jaar? Nadat hij jou en jij hem hebt uitgescholden?
Na dat je ouders je verbieden om met hem om te gaan?
Kut vragen =) I know. Maar als je zeker bent over je antwoorden.En nog zo graag bij hem wilt zijn…Zou ik eerst proberen je ouders over te halen.
je snapt toch wel dat jou ouders nu geen goede indruk van hem hebben en jou alleen maar willen beschermen. vraag aan hem of hij een keer langskomt om zichzelf een beetej te bewijzen. je ouders hebben gewoon een verkeerde indruk.
hij blijkt iemand helemaal in elkaar geslagen te hebben bij uitgaan en hij heeft een vriendin van me gebruikt, wat moet ik doen… :’( ik wil hem niet kwijt maar ik wil ook niet zo’n jongen …
Ik heb precies hetzelfdegehad. Achteraf ben ik erachter gekomen dat het geen goede jongen was, maar ik wou nog steeds met hem omgaan en iets met hem hebben toen. Achteraf ben ik erachter gekomen dat het gewoon niet goed was afgesloten omdat het zo abrupt was. Dus denk goed na wat je nou écht wilt.
Kom je er op uit dat je toch echt graag iets met hem wilt, doe sowieso 1 ding niet: liegen tegen je ouders. Ga dingen doen met vriendinnen en spreek af met andere jongens. Het komt wel goed.
Je ouders doen het echt niet zomaar
Oh Romeo, Where Art Thou Romeo?
ze is 14(staat op haar profiel) misschien doen ze het alleen om haar te beschermen of omdat ze haar nog te jong vinden.
kheb al eerder vriendjes gehad (serieuze) dus daar kanhet niet aan liggen.
Maar ik heb hem gedumpt, ik wil geen vriendje die mensen in elkaarslaat, uitscheldt en gebruikt. Ik houdt nog superveel van hem, maar zo’n jongen wil ik niet…
Je weet wat ‘houden van’ betekent hè? Nou ja, geen verdere reacties hierop maar echt serieuze relaties op je 14e heb je gewoon nog niet.
Euhm als ik dit zo lees denk ik dat hij een fout typetje is, en dat je ouders gelijk hebben. Rondsneaken zou ik niet aanraden want dat is voor je ouders en jezelf niet fijn. Als ze er toch achterkomen is het vertrouwen weg.
Wat wil je nou met zo’n jongen? Logisch dat je ouders het er niet mee eens zijn.