heee x
ik heb een vriendje, voordat we hadden praatte hij altijd erg veel tegen me (op whatsapp en in het echt) nu we hebben is hij steeds afstandelijker en begint hij nooit een gesprek met me. Hij heeft wel moeite gedaan om me te krijgen maar doet geen moeite om me te houden. En ik weet nu niet meer of ik wel zo door wil gaan. Om af te spreken moet ik ook altijd vragen en als we dan afspreken zit hij veel op zijn mobiel te klooien.
kusjeee
Praat er met hem over.
wat is dat toch met de logica van die jonkies van tegenwoordig
Wat vervelend…zeg tegen hem hoe je erover denkt en erbij voelt? Misschien heeft die niet eens door dat hij zo doet, of zit hij ergens mee en is zijn gedachte vaak daarbij.
Praten met hem… Het is jouw vriend en wij weten niet wat er in zijn hoofd omgaat en waarom hij zo doet.
jaa, doe ik oook en ik heb al gevraagd van ja vind je me echt leuk enzo maar dan zegt die van jawel ik vind je echt heel leuk. maar vervolgens gaat het precies hetzelfde …
Ik zou hem ermee confronteren en vragen of er iets is omdat hij afstandelijker doet dan vooraf.
Vind je me leuk… Ja, dat is ook niet je probleem.
Het probleem is dat jullie niet zoveel praten, dus moet je het daar over hebben.
OMIJNGOD je kan wél normaal typen …
Ik verslikte mij in mijn thee
Is niet zo gek dat je minder intensief gaat praten toch? Je hebt niet altijd iets te bespreken?
ik wou serieus exact hetzelfde zeggen
Ik weet niet hoe oud je bent, maar op mij komt dit over als kalverliefde. Ik had als 12 jarige ook een ‘‘relatie’’ met een jochie, die mijn handje vast hield in het openbaar maar voor de rest nooit iets tegen me zei. Wat een liefde was dat