niet over ex heen kunnen komen

hee meiden

het is al 4 maanden uit tussen mij en mijn vriend, en we hebben een jaar en 3 maanden gehad.
mijn probleem is dat ik er gewoon niet overheen kan komen, elke keer als ik hem zie kan ik wel weer in huilen uitbarsten, dat gebeurt ook vaak.
elke dag loop ik nog te huilen omdat ik hem zo erg mis.
ik probeer er echt overheen te komen maar het lukt gewoon niet.
ik probeer al allemaal leuke dingen te plannen zo dat ik er niet aan denk.
maar al die ‘‘leuke’’ dingen zijn niet meer leuk omdat ik me zo voel.

en een vriend van mij is vorige maand ook nog overleden, dat maakt het ook niet makkelijker, want op dit moment heb ik mijn ex-vriendje heel erg nodig

heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
of ervaring ? of tips?
x

Uithuilen. Dat mag, hè :slightly_smiling_face:

En gewoon veel er over praten

dat is het probleem ik heb niet iemand die met mij er nog over wil praten

up

Je ouders :slightly_smiling_face:?

ja maar als ik begin te huilen begint mijn moeder ook te huilen omdat ze het zo vervelend voor mij vind, en dan komen we niet veel verder.

je hebt je ex-vriend heus niet nódig, je wil denk ik gewoon iemand die je vasthoudt of geruststelt ofzo. ga uithuilen bij een goede vriendin ofzo?

up

niemand?

uhm even denken … (zit in de zelfde situatie) probeer hem als je tegenkomt een beetje te ontlopen zo hoef je hem ook niet zovaak te zien… en verder ook niet smsen of msnen want dat helpt ook niet ik weet niet of je dat doet hoor maar tja …
probeer leuke dingen te doen met vriendinnen en laat niet je hele dagelijkse leven draaien om die ene jongen dan kom je er nooit over heen

Sorry maar hier kan niemand je mee helpen. Je zult het zelf moeten zien te verwerken. Ik weet hoe je je voelt, maar ooit voel je je beter, echt.

Maak een lijstje met dingen die je je wilt bereiken, alleen. Zonder hulp van iemand anders.

^^ helemaal mee eens in je leven moet je het toch alleen doen met of zonder jongen …

ik heb er precies een jaar over gedaan om over mijn ex heen te komen, maar dat heeft ook zijn redenen. op een gegeven moment ben ik langzaam weer leuke dingen gaan doen maar heb ook heel heeel veel gehuild. Je zult zien dat het oplucht! Op je eigen tempo weer de draad oppakken en probeer er niet te veel aan te denken, maar huilen mag altijd!

daar heb je het girlscene forum voor !

dankje voor reacties.
maar ik zit bij hem in de klas dus moet ik hem elke dag zien, als dat niet zo was geweest was alles anders gegaan denk ik.

Ik vind 4 maanden niet zo heel lang, dus het is niet gek dat je nog verdrietig bent. Het heeft gewoon heel veel tijd nodig.

4 maanden is inderdaad nog niks hoor, je moet het meer tijd geven. En je moet toch proberen gewoon om leuke dingen te doen met vriendinnen enzo. Nog gecondoleerd met je verlies, sterkte meid! Je komt er wel.

uit onderzoek gebleken is dat verliefdheis 8 maanden duurt
dus je bent al op de helft
en over is over het is zoals het is
alles komt goed

4 maanden is nog heel erg kort. Geef het de tijd!

Ik en mn ex zijn al ruim 2 jaar uit elkaar en nog kan ik 'm missen.