Niet op dieren getest!!!

Hello people!

Okay dus… Ik ben zelf echt een make up addict maar… Ik gebruik alleen make up en tools die niet op dieren zijn getest!

En ik weet dat er meerdere mensen zijn die dat best willen doen maar niet weten waar ze moeten beginnen… Dus…

Hier is een filmpje van mij ( in het engels ) over proefdiervrije make up. Rechts in de informatiebox staat ook een lijst en een link over merken die niet op dieren testen.

http://www.youtube.com/watch?v=JnlwN-L3h7o

En proefdiervrije make up is niet altijd super duur dus dat fabeltje help ik maar meteen de wereld uit ^^

Ik vind het erg belangrijk en hopelijk jullie ook dus;)

Thanks!

Kaya

goed filmpje! de bodyshop is ook niet zo duur idd… vooral niet als je een bodyshop kaart koopt… die kost 10 euro en dan krijg je na de eerste keer dat je 4 keer voor meer dan 20 euro hebt ingekocht een cadeautje/korting van 10 euro en bij de 2e aankoop van 4 keer 20 of meer cadeautje/korting van 20 euro
én je mag in de maand dat je jarig bent een cadeautje van 10 euro uitzoeken ^^ dus je haalt je geld er sowieso uit

Jah klopt! Die kaart heb ik ook, haha:) En vandaag nog gebruikt:D

The body shop koopt wel ingrediënten aan die op dieren zijn getest.

is het niet zo dat het eind product niet op dieren getest is maar de individuele producten wel, maar dat ze het daardoor ‘niet getest op dieren’ mogen noemen, terwijl het toch wel zo is?

meestal zeggen ze dan sneaky ‘tegen proeven op dieren’ of ‘het eindproduct is niet op dieren getest’
of gewoon een groot vraagteken. Ik weet nog steeds niet hoe het juist zit bij yves rocher.

Die hond in dat filmpje is echt leuk. Lijkt een beetje op een Lhasa Apso haha.