Niet online mogen bestellen :(

-

mijn ouders vinden het ook niet leuk, maar ik heb gewoon een eigen account op de H&M site aangemaakt, dus dan is alle verantwoording voor mij en is het mijn fout als het fout gaat, niet dat van hun. Dus gewoon lekker doen. (:

Wat lullig, hebben ze ook een reden?
Vaak vinden mensen internet ‘onbetrouwbaar’, maar ik kan je verzekeren, bij mij is er bij de H&M nog nooit iets mis gegaan met de bestelling.
Het enige gevaar is dat ik via internet echt veel en veel meer uitgeef :’)

Als je het zelf betaald maakt het toch niet uit? Waarom mag het niet? Zijn ze bang dat het mis gaat ofzo?

-

Mijn vader vindt het vaak ook niet goed als ik online bestel, maar ik werk zelf dus ik betaal het gewoon vaak zelf, of mijn vader stort het geld op mijn rekening.

Dan moet je maar wachten totdat je zelf geld hebt of een baantje zoeken. Ik vind niet dat je je ouders moet gaan overhalen om online te bestellen als ze niet graag hun persoonlijke gegevens online willen hebben enzo.

Bijna alle kleding van hm.com zie ik terug in de winkel ;o
En daar hebben ze ook nog eens hele leuke andere kleren die je online niet hebt. En online winkelen is lang niet zo leuk als in het echt. Ik zie meer voordelen om gewoon naar de winkel te gaan. (behalve dan dat je om naar de stad te gaan misschien met de trein moet)

-

ik mocht het eerst ook niet van mijn ouders, nu wel! maar mijn moeder vindt het stom dat als je het terugstuurt je wél verzendkosten moet betalen…

maar ik bestel alleen van de h&m online omdat ik in de winkel niks kan vinden wat in de folder staat en ik vind het te druk en rommelig…

Als het nou bij een of andere vage webshop is oke, maar H&M lijkt me gewoon betrouwbaar en dan gebeurt er heus niets raars met je gegevens hoor. Maar als je ouders dat niet willen, dan moet je wachten tot je het zelf kan betalen.

Mijn moeder wil niet dat ik dingen bestel op internet omdat je bij de meeste webshops [ook H&M en Wehkamp dacht ik] vooruit moet betalen.
Dus mag ik alleen maar bestellen bij Neckermann, en daar is echt niets. He-le-maal niets. Alleen oude wijvenkleren.

Mijn moeder is net zo erg als ik, haha. Wij bestellen vaak samen op het internet bij Amerikaanse sites zoals FragranceX en mijn Ugg’s van Shopbop. En ook kleding mag ik eigenlijk overal wel kopen, maar als het niet aankomt zijn de kosten voor mij. Als ik berichten in dit topic zie denk ik ook dat ik niet mag klagen met mijn moeder <3
(niet verkeerd opvatten trouwens, ik zeg niet dat er iets mis is met jullie moeders :p)

Een paar jaar geleden was het nog onbetrouwbaar. Vertel je moeder dat het tegenwoordig wél veilig is en laat dat zien door een keertje samen bij H&M e.d. online te shoppen. Als test.

waarom zou het niet mogen? De hele wereld bestelf online.

Waarom zou je proberen je ouders over te halen? Als je een baantje heb, kan je het doen. Maar ik denk dat je ouders bang zijn dat je ermee in de problemen komt. Geloof me, je zal heus niet de eerste zijn.

-

Ik mocht het eerst ook niet toen had ik het gewoon besteld en toen reageerde me moeder van naja jou geld je hebt alleen sneller kans dat het niet past

Ik mag het ook niet maar ik ben het er mee eens eigenlijk.

Ik snap het wel hoor. Je bent 14, hebt geen eigen geld, hoe wou je dan online bestellen? Met het geld van je ouders dus blijkbaar, en tsja, ik snap wel dat ze dat echt niet telkens gaan betalen. En wat is er mis met de kleding in de winkels?