niet ongesteld?

Hai!
Ik ben 14 juli voor het laats ongesteld geweest, maar ik ben het nu nog steeds niet. Ik heb geen seks gehad. (: Wat nu?
xxx

… Hoe moet ik dat weten

Hoelang ben je al ongesteld?
In het begin kan het namelijk erg onregelmatig zijn he.

Ja het kan onregelmatig zijn als je het volgende maand niet bent, zou ik voor de zekerheid naar de dokter gaan.

mijn nichtje was ooit ongesteld en een half jaar later werd ze pas voor de tweede keer ongesteld. En nu is ze het gewoon regelmatig.
Dus komt wel goed (:

Dit heb ik gehad.

Je bent in het begin zeer onregelmatig.

Vergeten erbij te zetten, ik ben bijna 2 jaar ongesteld. (:

Je bent in ieder geval niet heel lang over tijd,
dus ik zou me er niet te druk over maken en nog een maandje ofzo wachten.

Ik ben het zelf ook heeeel onregelmatig. Toen ik het voor het eerst was, heeft het ook een half jaar geduurt voor de 2e keer…
Nu ben ik het om de 5 of 6 weken. Nog steeds best onregelmatig dus…

Ben je afgevallen? Of veel stress?

Ik heb veel stress, en bij mij slaat t wel eens een maandje over. (wat resulteert in nog meer stress, hahaha xD)

je bent het gewoon een maandje niet.

wees blij xD…

idd:P

Ben je misschien veel afgevallen in een korte tijd?
Dat had ik, en het heeft toen nog een heel jaar geduurd voordat ik weer ongesteld werd.

Is er geen officieel topic over ongesteldheid ofzo? Er worden zo veel vragen hierover gesteld.
Als je nog niet zolang menstrueerd, kan het zijn dat je niet om een vaste tijd ongesteld word. Het kan wel drie jaar duren voordat vrouwen/meisjes regelmatig menstrueren. Ook als je in korte tijd veel afvalt of blootstaat aan stress kan je een tijdje niet ongesteld worden.
Dus maak je maar niet ongerust en wees idd blij dat je er nu geen last van hebt. (:

wat dacht je toen je niet meer ongesteld werd :astonished:?

Wow. Dan moet je wel heel veel afgevallen zijn applexpiexx.
TS, als je echt bezorgd bent even langs de huisarts gaan?

Wow. Dan moet je wel heel veel afgevallen zijn applexpiexx.
TS, als je echt bezorgd bent even langs de huisarts gaan?

Dit moet in het algemene menstruatie topic. Die kan je vinden door te zoeken met google. Ga naar google.nl, typ in ‘Girlscene menstruatie topic’ en je vindt hem meteen.