Niet ongesteld.

Ik ben sinds een maand aan de pil, en ik zit nu in de stopweek. Morgen zou ik weer moeten beginnen met slikken maar het probleem is dat ik nog helemaal niet ongesteld ben geweest. Ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben, dus dat kan het niet zijn. Is dit normaal? En moet ik morgen gewoon weer beginnen met slikken ook al ben ik dus niet ongesteld geweest in de stopweek?

Ja denk dat het normaal is, toen ik voor het eerst aan de pil was was ik pas de 6e of de 7e dag van de stopweek ongesteld!

Je moet gewoon beginnen met slikken. Waarschijnlijk is je lichaam nog niet aan de pil gewend en dan kan het gebeuren dat je geen onttrekkingsbloeding hebt. Dit staat ook in je bijsluiter :wink:

Alles is een beetje ontregelt nu je aan de pil bent, niks ergs aan gaat vanzelf over. Je moet gewoon weer gaan slikken. Je hebt wel kans op eventuele tussenbloeding. In het begin is het altijd even drama.

Er is een algemeen pil topic he :wink:.

Oké, bedankt allemaal! Ik heb de bijsluiter nog wel een keer nagelezen, maar ik kon er daar verder niet wat over vinden. Maar ik ga morgen dan gewoon weer door met slikken dan.

Piltopic, staat als sticky bij Seks & zo.