Niet ongesteld?

Hallo allemaal,
ik heb een probleem denk ik. Ik ben 2 jaar geleden voor het eerst ongesteld geworden en ik had het een paar maanden (Het werd steeds minder en aan het einde was het bruin) en toen hield het op. Na wat maanden werd ik het weer en de gebeurtenis heeft zich weer herhaald, want nu ben ik weer een paar maanden niet ongesteld geworden. Heb ik een probleem?

Ja ik weet dat ik naar de huisarts kan gaan, maar ik wilde het eerst hier vragen. :wink:

x

up

Je hebt niet gezegd of je seks hebt gehad …

Veel meiden zijn in het begin onregelmatig ongesteld, en sommige meiden zelfs zeer onregelmatig. Dat ‘bruine bloed’ heeft iedereen, dat komt ongeveer aan het eind van de ongesteldheid (soort ‘oud bloed’, zeg maar).
Ik denk dus eigenlijk dat je geen probleem hebt. Als je ongesteldheid nog een paar maanden uitblijft, dan zou ik wel even naar de dokter gaan.

Nope heb geen seks gehad.

Nope heb geen seks gehad.

ik denk dat je wel degelijk een probleem hebt, maar eigenlijk kan ik hier niet echt over meepraten, want ik ben zelf ook nog maar 2x ongesteld geweest.

hoi dokter… ?

Niks ergs aan. Ik had precies hetzelfde.
Komt allemaal goed, gewoon geduld hebben.

eehm wat doet dit op t forum LIEFDE & BOYS?

Oh sorry, op een of andere manier dacht ik echt dat ik het bij lifestyle had gezet…

Dit heb ik dus ook ongeveer precies hetzelfde, eerst was het heel regelmatig maar nu word ik het al 1 of 2 jaar maar één keer in de 4 maanden ofzo… Ik vind het niet erg ofzo, want het is ziek kut als ik het wel ben en ik ben nog maagd dus no worries over baby’s ofzo. Verder voel ik me prima, dus ach… Alleen vervelend dat het altijd een verassing is!