Niet ongesteld

Dag meiden,

Ik heb een probleem. Ik ben 18 jaar en al 4 jaar lang regelmatig ongesteld. Normaal bijna altijd op de dag af ongesteld. Deze maand is dat ineens anders. Ik ben nu al bijna een week over tijd en ik kan als het goed is niet zwanger zijn.
Ik ben nog nooit verder gegaan dan handwerk met mijn vriend, waarmee ik al bijna een jaar heb. Ik ben dus nog maagd.
Nu ik ineens zo laat ongesteld wordt vraag ik me af wat dit wel zou kunnen zijn…

Iemand een idee?

Dit kan zomaar gebeuren. Een weekje is niet lang. Dat jij het met regelmaat hebt gehad, is misschien geluk. Want bij heel veel meiden is dit juist niet. Als je dit onprettig vind, kan je uiteindelijk ook de pil aanvragen.

Door de stress kan het langer uitblijven.
Door weersverandering kan het ook invloed hebben.
Wacht het nog een weekje af. Mits je echt geen kans op zwangerschap hebt natuurlijk.

Ik word de laatste paar maanden ook heel onregelmatig ongesteld. Terwijl ik daarvoor echt al 5 jaar regelmatig ongesteld werd, het verschilde nooit meer dan 2 dagen.
Opeens was ik een week eerder ongesteld, en dat was echt klote want ik was dus op vakantie en had er geen rekening mee gehouden.

Volgens mij is het ook zo dat je omgeving het kan beïnvloeden, je moeder of zus ofzo, maar ik weet het niet zeker haha.

Story of my life at the moment. Al meer dan een week te laat, ik heb geen stress en ik ben niet zwanger.

Ik heb er ook last van. Inmiddels 3 weken te laat en weet heel zeker dat ik niet zwanger ben. Ik wacht nog 1,5 maand en anders ga ik toch een keer langs de dokter. Het zou bij mij evt. nog door te veel sporten kunnen komen. Als je heel erg bang bent dat er iets mis is kan je altijd langs de dokter gaan.