Niet ongesteld

Midden/eind van de eerste klas werd ik voor het eerst ongesteld, dus dat is nu ongeveer 3,5 jaar nu. Ik ben vanaf de eerste keer op de week regelmatig geweest, tot 7 maanden geleden. Eind December ben ik voor het laatst ongesteld geweest, (daarvoor 1x een maand gemist, voor de rest precies regelmatig) daartussen gewoon geen druppel, helemaal niks. Ik ben zo’n drie maanden geleden al naar de dokter geweest, die zei dat het normaal was omdat ik in “het begin” van mijn ongesteldheid zat, waar ik het niet bepaald mee eens ben: ik noem 3 jaar niet het begin van mijn ongesteldheid. Ze had me voor de zekerheid getest op iets met schildklieren, maar dat heb ik niet. Oh en ik ben nog maagd, dus zwanger ben ik niet. Ik ben 1.60 en weeg 50 kilo, eet prima en sport 1 a 2 keer in de week. Ik heb al op internet gezocht, kwam alleen een paar dingen over hormonen tegen maar daar snapte ik niet zoveel van. Anyway, zijn er mensen die zo iets ervaren hebben, of enig idee hebben wat het is?

Hmm wat raar! Er zijn genoeg vrouwen die heel erg onregelmatig ongesteld zijn, maar dit is wel lang natuurlijk. Misschien heb je wel iets waardoor je geen eisprong krijgt? Lastig lastig…

Ik ben ook iets van 1.5 jaar achter elkaar niet ongesteld geweest en ik was het ook laatst pas weer dus je hoeft je niet echt zorgen te maken als je ook al naar de dokter geweest bent!

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/227081