niet of wel doen !?

Hoi iedereen!
Ik heb nu een maand met mijn vriend en het gaat heel goed tussen ons , ik hou super veel van hem en ben nog steeds helemaal verliefd!!! Maar nu zit ik dus een beetje met iets… Misschien dat jullie mij er mee kunnen helpen :? Hij wilt namelijk seks en ik wil het ook wel maar toch is er iets wat mij tegen houd , ik ben er niet bang voor ofzo ( ben namelijk nog maagd :blush: ) maar ik heb meer het gevoel van dat ik hem dan alles al heb gegeven wat ik hem kan geven en dat onse relatie daarna alleen nog maar om de seks gaat. Hij weet wel dat ik er nog mee wil wachten Maar aan de ene kant wil ik het nog niet maar toch ook weer wel … What should I do ???

Je twijfelt, dus het is duidelijk dat je het niet moet doen. Doe het pas echt als je er klaar voor bent.

Bij twijfel niet doen, wachten tot je er klaar voor bent. Als je relatie echt goed zit respecteert hij jouw keuze en wacht hij op je.

En het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me altijd af hoe je na een maand al superveel van elkaar kan houden.

Bij twijfel niet doen. Wacht er mee tot je er zeker over bent dat je het wilt doen. Als je vriend echt van je houd respecteert hij jouw keuze.

Wat hierboven gezegd is.

En persoonlijk vind ik seks iets heel intiems wat je doet met je iemand die je volledig kent en vertrouwt. Ik denk niet dat je binnen een maand zo’n band kan opbouwen.
En sowieso kan wachten nooit kwaad want als die echt van je houdt gaat hij daarom niet bij je weg.

Dat je hierover een topic aanmaakt laat zien dat je twijfelt en er dus niet 100% achter staat. Als je er niet 100% achter staat NIET doen.

How about no.

Nee.

Bij twijfel is het een nono.

Als jij het niet wil, waarom zou je het dan doen? Punt uit. Hoef je toch niet voor om advies te vragen?

Als je twijfelt, niet doen. Je moet zeker weten dat je het echt wil.

Bij twijfel zou ik nog wachten. Als hij echt dol op je is en jullie écht van elkaar houden, dan heeft hij het er voor over om te wachten denk ik. Je moet het pas doen wanneer je het zeker weet!

De eerste keer blijft de eerste keer, en wie weet kijk je daar later op terug. Maak het een mooie herinnering :slight_smile:

Het ligt eraan hoe jij denkt over seks. Wil je dat die een herinnering blijft? Of maakt jou de eerste keer eigenlijk niet uit?

Je moet doen wat goed bij je voelt. Als jij je op dit moment al zo goed voelt bij je vriend, go for it. Maar als je nog wilt wachten, vertel het hem. Zeg eerlijk dat je dat wilt. Als hij echt van je houd vind hij dit goed. Als hij echt verliefd op je is kan die nog wel langer wachten.

wees eerlijk.

Bij twijfel niet doen.
Ik zou er wel met hem over praten.

Wacht gewoon tot de tijd rijp is. Werk er in stappen naartoe tot je werkelijk klaar bent voor seks.

Hoe oud ben je eigenlijk, door je taalgebruik schat ik dat je niet veel ouder dan twaalf jaar bent. Ik spreek uit ervaring dat het niet het juiste moment is om nu seks te hebben. Zelf heb ik het ook veel te vroeg gedaan terwijl ik twijfelde en dat blijft je toch bij.

Waarschijnlijk wil je je vriend niet teleurstellen? Maar probeer eens na te denken over jullie relatie. Wat is nou één maand op een heel mensenleven? Als die jongen echt van je houdt dan wacht hij nog wel zeker een jaar of zo.