Niet of Wel contact houden?

Ik zit met mezelf in de knoop wat ik nu moet doen. Mijn beste vriendin (aan wie ik alles vertel ) Lisa, we wilden wat leuks doen en besloten om met mensen te gaan W’app, toen begonnen we een groepschat met gewoon een jongen die ze kent ( sven ) en die ze kent van school. Ik heb nu vaker contact met hem en is ook heel gezellig. We wilden elkaar eens zien omdat we elkaar niet in het echt kenden. (Er was geen kans dat hij nep was want zij kent hem persoonlijk). We hadden afgesproken in de stad met twee andere vriendinnen van mij en een vriend van hem,( :flushed: thomas) ik had het nummer van thomas al omdat sven die stuurde paar dagen van te voren zodat ik zijn nummer ook had. Toen we dus die dag hadden afgesrpoken waren ze er beide en besloten om naar de film te gaan. Het was echt heel leuk en ik begon thomas leuk te vinden. Ik heb het lisa niet verteld, ik durf het haar niet te zeggen omdat ze iets van hem weet wat sven ook weet ( misschien is het ongepast maar ik ben hopeloos wat ik moet doen dus vraag ik jullie ) sven en lisa weten dat thomas zich doet ‘aftrekken’ dat vinden ze raar of vies, ik heb niet naar hun mening gevraagd daarover. Daarom mag Lisa hem niet echt. Maar ik W’app nu vaker met hem en het is echt leuk en gezellig. Maar stel hij voelt iets voor mij schaam ik me ervoor dat hun het weten van hem omdat ze het nja raar (ofz) vinden. Als ik met w’app of toen ik hem zag dacht er niet aan dat hij dat doet dus ik zie niet een probleem want zo veel jongens doen dat, het blijft raar om het van hem te weten. Ik wist het van hem van te voren al :bored:
Ik weet niet wat ik nu moet doen, hy is anderhalf jaar ouder als mij
( ik heb de namen veranderd want als ik geen namen gebruik was het denk ik nog onduidelijker geweest. )
Hoop dat het duidelijk genoeg isxx
Al thnx als jenhebt gelezen
What to do ?! :flushed:

Je gevoel volgen want daar is eigenlijk niets raars aan.

Oke dankje,
Maar omdat sven en lisa het raar vinden bennik bang dat ze wat van mij gaan denken ofzo.
Ik ben iemand die heel erg de mening van andere aan trekt dus daarom heb ik echt geen idee.
Ik weet ook niet hoeveel mensen dit weten.

Heel veel jongens trekken zichzelf af.
Volg inderdaad je gevoel, er is niks raars aan.

Thank you
Ik ga denk ik gewoon mt hem praten en kijken wat er uit komt :slightly_smiling_face:

in principe trekt elke jongen zich af. svem zal daar nog wel achter komen!
negeer ze gewoon als ze lullig doen (:

Ik heb een vraag
Wat vinden jongens ervan dat het meisje groter is?
Ik ben een stukje groter dan hem
Ik weet niet of dat raar is :blush:

Daar heb je gelijk in misschien doet hij het ook maar zegt hij het niet omdat hij dan denkt dat we hem raar vinden.

Ik zou je niks aantrekken van je vrienden. Ik weet niet hoe oud je bent, maar veel jongens beginnen met masturberen wanneer ze tussen de 10 en 12 zijn (dacht ik). Grote kans dat Sven het dus ook doet en gewoon meekletst met je vriendin. En er zijn ook vast meiden die al vingeren op die leeftijd. Dat is toch ook niet raar? Enigste punt is dat het over algemeen prive gehouden word door mensen.

In principe is het perfecte koppel ‘‘Meisje klein, jongen groter’’ volgens sommige mensen. Ik vind dat niet raar. Het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk :’)

Dankje! Ik was bang dat ik rare reacties zou krijgen ofz.xx

Misschien is die Sven gewoon nog niet volwassen genoeg om te beseffen dat vrijwel elke jongen dit doet, omdat het gewoon iets is wat bij de man hoort… toch…
:slightly_smiling_face:

Ik denk dat je gelijk hebt
Maar me vriendin lisa vindt het ook raar en voor haar reactie ben ik bang als ik haar vertel dat ik hem wel leuk vind… Zij vertelt mij ook alles dus heeft ze recht om dit te weten (;
x