Niet normaal

ik ben al meer dan 13 jaar beste vrienden met iemand.
en sinds twee jaar geleden begint ze vreemd te doen , net alsof ze de baas over me is en dat soort dingen.
donderdag heb ik het nieuws gekregen terwijl ik op vakantie was dat me hondje lady is overleden . Ik had dus de zorg over me vader die alleen thuis zat en niet echt met verdriet om kan ( gaat die meer roken ), ik geen goed afscheid van me hond heb kunnen nemen. dus ik heb diezelfde dag me beste vriendin nog een berichie gestuur met het bericht van overlijden van me hond.

Pas een dag later kreeg ik een berichie met alleen het woord “oke” dus al helemaal pisnijdig van nou lekkere vriendin. Nu een half uur geleden begint ze ook nog eens te zeiken , van ja je gaat wel op me verjaardag komen, overlijden van je hond is geen excuus en dat ze zal langskomen om te zien of ik wel echt verdrietig ben :flushed: . Je snap het dus al wat de aankomende vraag is. Kan ik dit nog wel een beste vriendin noemen ( of uberhaupt een vriendin ) ??

Wow ten eerste heftig! En sterkte!

Ik zou het geen bff meer noemen ? Jou vriendin denkt alleen aanzichzelf.
Vertel dat haar gedrag is veranderd, en hopelijk komt het goed!

nee dat kan je niet

wat een kut kind zeg

wat een biatch zeg, sorry maar dat moest ff.

indd dat kan je geen beste vriendin noemen, die hoort je te begrijpen

btw gecondoleerd :"(

Aww sterkte!
Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat ze de laatste tijd raar doet, en dan vragen waarom ze dat doet ofz? Als ze geen normaal antwoord geeft zou ik haar gewoon dumpen ;d

neeeeeeeee echt niet!
misschien kun je eens met haar praten
en als je denkt dat ze dan boos wordt ofzo, haar gewoon is een keer lekker laten zitten, dan weet zij ook eens hoe jij je voelt.!
sterkte meis!

Sterkte ermee!

Wat een trut zegt dat ze jou verdriet niet begrijpt en alleen maar aan zichzelf denkt

dankjewell allemaal :couplekiss_man_woman:
Voel me gelijk een stuk beter.
Als ze langskomt ga ik even flink de waarheid vertellen :rage:

Ik denk dat die vriendschap vanzelf wel uitdooft…
Je gaat minder met haar omgaan en zo zal ze wel inzien hoe ze zich gedragen heeft!

Dumpen die handel.

Waarom zou je uberhaupt nog met haar om willen gaan.

wat een waus. het is dus geen vriendin

Stom kind. :’)

Wat naar zeg. Ik zou eerst eens met haar gaan praten & anders kun je het echt geen beste vriendin meer noemen. Snap dat je een vriendschap van 13 jaar niet zomaar achter laat.

huh, ok raar? Ik zou eerst met haar praten, want je was ten slot van rekening meer dan 13 jaar bevriend met haar. En wat egoïstisch van haar over haar verjaardag…

Wat een stom kind
En gecondoleerd!!

Wat een bitch!
Heel veel sterkte <3
En naja,met dr praten misschien? Als ze normaal reageert…

Wat een kutkind, ik zou haar dumpen. En misschien dit topic laten lezen, dat ze beseft dat wat ze doet niet kan.
Veel sterkte meid! <3

Jezus, wat een trut. Ik zou haar dumpen, maar kan begrijpen dat dat niet zo makkelijk gaat na 13 jaar vriendschap.