niet normaal

oke ik zit een beetje met een probleem, als ik iemand leuk vind maar het gaat mis en diegene negeert me of iets of doet gemeen kan ik daar dus echt totaal niet tegen en dan ga ik praten en praat ik steeds door en ik heb al vaker gehoord dat ik dit niet moet doen maar ik kan het gewoon niet stoppen, vaak ga ik dan ook gemeen doen wat alles nog veel erger maakt en ik wil dit echt niet doen want zo krijgt diegene nog een slechter beeld van me maar ik kan dat maar niet stoppen.

ook wil ik elke keer graag met iemand praten omdat ik anders het gevoel heb dat ik me ‘verveel’.
ik kan niet doen of het me totaal niks boeit… :hammer:

ik wordt gewoon echt een beetje psyco haha en dit is echt niet normaal en wil dat ook niet meer doen maar ik kom er maar niet vanaf…
iemand tips??

Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat ik teveel praat via whatsapp. Ook omdat ik mij verveel en mensen reageren daar vaak ‘‘verveeld’’ op. Maar ja sorry dan. Ik zou er mee minderen, en vooral niet gemeen doen. Tegen iemand praten mag best, maar negeer het gewoon als er verveeld op je gereageerd wordt.

okee ik zal het proberen gewoon te negeren maar vind dat wel moeilijk haha :flushed:

Dit kon eigenlijk ook wel in je andere topic toch?

Lol. Dit topic is akward. Waar je je druk om kan maken zeg jeezz.