Niet normaal kunnen eten?

Ik heb al heel lang dat ik van veel dingen misselijk word.
Alleen als ik echt oplet, heb ik dit alleen als ik melk drink, eieren, kaas, patat, Bruin brood en vlees eet enz.
Dan denk ik van; ooh ik kan gewoon door eten, want k ben gewoon misselijk, ik moet me niet aanstellen. Maar dan komt alles er gewoon weer uit! :S

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Of dat ik anders moet gaan eten ofzo?

Misschien zit er iets in waar jou maag niet tegen kan?
Vriendinnetje van me moet overgeven als ze gluten binnenkrijgt.

Oh trouwens, een vriendin van mij vroeg of ik genoeg fruit eet. Ik eet elke dag een appel.
Ik dacht; ik zeg het alvast voordat iemand nog reageert hiermee.
Ik ben echt de weg kwijt… :\

Kan geen kwaad om eens naar je huisarts te gaan om advies te vragen! Misschien verwijst hij je dan wel door naar een dietist die je verder kan helpen!

Misschien heb je een allergie?

Ga langs bijd e dokter, kan idd zijn dat er iets is met je glutengehalte/eiwitten ofz.

Voedselallergie?
Zou toch even langs de dokter gaan hiermee.

okee bedankt! (:
Ik dacht wel aan de dokter, maar ik wil niet te snel alarm slaan, haha. :stuck_out_tongue:

maar heel erg bedankt! (:

Dat begrijp ik wel hoor, maar de dokter is er niets voor niets en het lijkt me wel belangrijk om even te bespreken!

het kan zijn omdat je maagklep niet goed sluit heb het ook voor gehad maar nu heb ik dat niet meer gewoon een half uurtje voor je gaat eten een motilliumpje eten en gewoon rustig eten en niet gaan liggen buigen of bewegen direct na je eten x

ik zou ook zeker naar de dokter gaan, niet normaal dat jej eten er weer uitgooit :stuck_out_tongue:.

Ik zal ook inderdaad even langs de huisarts gaan, wat een vervelend probleem.

ik zou ook even naar de dokter gaan, straks is het wel wat ergs ofzo.
Sterkte!