Niet nieuw, maar opnieuw

Heej, ik ben al ruim een half jaar geleden hier voor het eerst gekomen, maar daarna ben ik een tijd niet geweest en volgens mij heb ik mij vorige keer niet of nauwelijks voorgesteld, dus dan maar opnieuw.

Ik ben Sandra, 19 jaar inmiddels (dus bovengemiddeld, maar ik vind het toch wel gezellig). Ik woon sinds een paar maandjes samen met Kim :smiling_face_with_three_hearts: (inderdaad een meisje :stuck_out_tongue: ). Ik ga proberen dit jaar mijn eindexamen te halen, waar ik het erg druk mee heb om volgend jaar te gaan studeren en daarnaast werk ik sinds kort op het kantoor van mijn schoonpappa.

Het beetje vrije tijd dat overblijft, breng ik natuurlijk zoveel mogelijk door met Kimmie en als het maar even kan verzin ik een reden om nog even bij mijn mamma langs te gaan, want het grootste nadeel aan samenwonen vind ik toch wel dat ik haar nu veel minder vaak zie.

Lezen doe ik ook nog steeds erg graag en hoewel wij natuurlijk wel een tv hebben, is er niet echt iets dat ik daar persé op volg. Muziek is altijd wel goed, gewoon TMF (dat dan weer wel op tv natuurlijk) of anders 538 of CAZ en anders gewoon een cd met ‘mijn’ muziek, vooral Portishead is gewoon heeeeeerlijk. O en natuurlijk moet ik hier nog even het gebrek aan een internetverbinding thuis vermelden :rage:

Goed, dat was het dan wel weer even, voor iedereen die mij inmiddels vergeten was of gewoon nog nooit was tegengekomen

Bye Bye