niet naar boven.

hee meiden, ik zit met een probleem.
ik vind al heel lang een jongen leuk. en vorige week hebben we gekust.
hij vind mij dus nu ook leuk. maar we hebben niks.
hij komt zaterdag naar mijn huis.
mijn moeder vond het goed dus we hebben iets afgesproken.
maar nou zei mijn moeder opeens dat ik écht NIET met hem naar boven mocht.
ik vroeg haar om 1 goede reden waarom dat niet zou mogen.
ze zei dat ze het gewoon niet wou hebben.
hoe moet ik dat nou aan die jongen vertellen?
hij gaat er vanuit dat we gewoon naar mijn kamer gaan enzo. [niet om verder te gaan ofzo maar gewoon voor de privacy]

moet ik hem nou gewoon helemaal afzeggen want ik ga dus echt niet met hem in de keuken zitten of in de kamer bij mn ouders.
of hebben jullie tips om mijn ouders over te halen?

ze tegen je moeder dat je niet verder wilt gaan, gewoon privacy wilt hebben.
begrijpt ze het dan niet?

doe wat hier boven staat
mss helpt het
iig succes :wink:

nee, ze wil het écht NIET hebben. en ze zegt ook niet waarom.
ze vind het gewoon niet nodig zegt ze.
ze zegt; je kan ook gewoon beneden praten en hij heeft boven niks te zoeken.

Someone here.
khaathet.

slaat echt helemaal nérgens op.
maar dan zou ik in de tuin gaan zitten of naar buiten gaan

naar buiten gaan idd. en echt waar slaat het op :S

Ik zou naar buiten gaan, of zijn huis…
Wat willen ze doen als ie wel je vriendje word ofzo… mag ie dan ook niet naar boven, moeten jullie dan voor je ouders neus gaan zoenen?

Als je op de bank zit beneden zeg dat (hard genoeg zodat je moeder het hoort) ik wilde je wat vertellen maarja dat kan niet want mn moeder is er nu bij

als mijn moeder dat bij mij zou flikken, zou ik echt dikke vette schijt aan dr hebben. En met die jongen naar boven gaan en als mn moeder dan wat zegt, tegen haar zeggen (waar die gozer bij is) dat ze eerst maar met een goede reden moet komen en niet zo kinderachtig moet doen. Want hier kan ik echt niet tegen (maar dat komt ook door de relatie die ik met mn moeder heb).

jaa je kan moeilijk savonds in de tuin gaan zitten of naar buiten gaan.
we willen gewoon naar boven met zn tweetjes.
en ik heb alles al geprobeerd maar ik weet echt niet wat ik nog tegen dr kan zegge… :no_good_woman:

Heb ik ook gehad! Terwijl ik gewoon verkering met hem had (en is nu na 2,5 jaar nog steeds m’n vriend).
Het duurde denk ik 3 maanden voordat ik met hem naar boven mocht, nou ik schaamde me kapot tegenover m’n vriend.
M’n ouders zeiden ook gwn zo van: we willen 't gwn niet PUNT.
Ze waren zeker bang dat we seks zouden hebben ofzo??

Zoiets had ik ook toen ik een jaar of 13/14 was, ik was met een vriendin en een vriend op m’n kamer, gewoon wat kletsen enzo, ik vond hem niet eens leuk ofzo, het was gewoon een vriend en hij ging ook wel met m’n broertjes om af en toe. Komt m’n moeder ineens naar boven stormen en stuurde ons naar beneden, ze was vet boos en ik schaamde me dood :s sloeg nergens op, later zei ze dat ze ‘gewoon geen jongens boven wilde hebben’…

Hey ze kan je niet dwingen beneden te blijven.
Je kan hem eerst gewoon voorstellen en dan zou ik uiteindelijk zeggen tegen hem kom je mee naar boven? Je moeder zal toch niet zeggen waar hij bij je mag niet naar boven. En anders zeg je mam we gaan echt niets uitspoken, dan is ze denk ik wel stil.

Van te voren zou ik nog wel is nog een x erover praten.
Aantal argumenten tegen je moeder.

• Ik stel hem eerst toch voor?
  • Je vertrouwd me toch wel?
  • Ik laat de deur wel open.
  • Moet ik anders stiekem naar hem toe?
  • Je weet toch wel dat ik niet meteen van alles zou doen met hem?
  • Ik wil gewoon wat privacy, het is geen kantoorafspraak met jou!

Maar ik moet wel zeggen dat ik een meisje ken die ook niet met der vriend naar boven mag, Maar ze kunnen wel gewoon s’avonds uit enz :S k hoop dat jij je moeder zover krijgt dat dat niet gebeurd xD

suc6!

Als m’n moeder dat tegen mij zou zeggen… zou ik gewoon zeggen dat zij dan maar naar boven moest gaan… jij hebt toch ook recht op een avondje alleen met hem

Ga een stuk lopen.

Ik mag ook heel weinig boven zitten met mijn vriend, mijn ouders hebben liever dat ik gewoon de hele dag beneden zit. Ze zijn heel bezorgd, en dat snap ik ook wel, maar het is súper irritant. Zelfs nu ze hem al vrij vaak gezien hebben… Maarja, ik ben ook pas 14… ( en hij net 18…) Misschien moet je wat maandjes wachten?
Wij vragen ook wel eens of we een eindje mogen wandelen, en dan raak je in een maisveld terecht xD
x

Erg idioot. Vertrouwt je moeder je niet?
Vraag of ze argumenten wil geven waarom je niet met hem naar boven mag, als ze er geen reden voor heeft dan zeg je dat je het gewoon wel doet zolang zij niet met een argument komt. En als ze een argument geeft gooi jij er allemaal argumenten tegenin zodat ze weet dat je echt niks heel intiems van plan bent ofzo.
En anders ja afspreken bij hem?
Succes ermee.

Ik zou een leugentje om bestwil gebruiken:
tegen hem zeggen dat het dan toch niet bij je thuis kan en vragen
of je misschien naar zijn huis kunt komen.
heb je iets meer tijd om je moeder te overtuigen dat het wel kan,
en anders laat je hem gewoon komen als ze niet thuis is (: