niet mogen eten

ik ben genezen van mijn boulimia ik had bijna ondergewicht en nu weer een normaal gewicht maar me moeder vind me te dik ze is de enige die het zegt en schreeuwt helemaal naar me dat ik niet mag eten en van die sarcastische opmerkingen dat er door mij niks thuis overblijft enzo ikhaathaar zo erg…

Dat is wel heel naar van je ma zeg, (ook de reden waarom je bijna ondergewicht hebt gekregen?) Wat zegt je vader hiervan?

Ik denk dat je ma zelf problemen heeft eerder gezegd :flushed: moeilijk om je er niets van aan te trekken aangezien je thuis woont, lastige situatie zeg…

-----------------
Ik werd gepest en toen ging ik afvallen en toen vond me moeder het te veel en het werd tijd voor de dokter en daar begon het allemaal ik begon weer normaal te eten maar als je geneest kom je altijd aan ik ben zelf ongeveer 11 kg aangekomen nu ben ik weer ongesteld enzo maar me moeder maakt me gek

Is het gezond? zo ja
Fck it sorry maar wat een kut vrouw. JA SORRY VOOR MIJN TAAL GEBRUIK MAAR IK KAN HIER ZO BOOS OM WORDEN.

Als je overgewicht had zelfs zou ze het niet zo moeten zeggen, weet ze dan niet wat er allemaal is gebeurd. Je moet het tegen haar zeggen dat je het niet leuk vind dat ze zulke dingen zegt terwijl je net af bent van je boulimia.
Ik ben zo trots op je meid, je hebt deze eetstoornis overwonnen. Blijf gezond eten. Je kan het

ze maakt me depressief

Praat erover met je moeder.

Wat zegt je vader hiervan?

Sterkte meid…

Ik vind het echt niet kunnen dat je eigen moeder dit tegen je zegt. En al helemaal nadat je net genezen bent.

Mijn moeder en broertje zeiden ook altijd dat ik te dik was terwijl ik allesbehalve te dik ben.
Echt klote zeg !
Ik heb het eigenlijk altijd genegeerd tot ik op een gegeven moment zo boos werd dat ik me niet meer kon inhouden.
Heb je misschien al eens met je vader erover gepraat ? En anders je huisarts ( die je ook heeft geholpen met je boulimia ) ?
Heel veel succes meid.

Dat is niet leuk van je moeder. Het beste is om niet naar haar te luisteren en tegen haar te zeggen dat ze ermee moet stoppen.

Het belangrijkste is dat jij je goed in je lichaam. De rest maakt niet uit, zelfs de mening van je moeder niet.
Veel sterkte nog

Ik denk dat je eens goed met je moeder moet gaan praten! Waarschijnlijk wil ze gewoon het beste voor jou, maar als dat beste anders is dan wat jij in je hoofd hebt, gaat jouw idee toch wel voor (als het gezond is)! Ook is het niet raar dat ze haar mening geeft, maar dat hoeft niet door te schreeuwen inderdaad…