Hoi gurlsien
nou
Ik heb dus paar weken geleden een jongen leren kennen via een groepsapp en we gingen prive praten. Eerst vond ik hem heel erg aardig en hadden wij leuke gesprekken. Nu 3 weken later begin ik hem zo irritant te vinden. Als ik even niet reageer op app gaat ie mij bellen of pm’s sturen via insta. Hij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan en ik wil dus eigenlijk gewoon niet meer met hem afspreken omdat ik zulk gedrag absoluut niet chill vind.
Ik praat trouwens gewoon vriendschappelijk met hem want zoal sommige hier weten heb ik een vriend. Ook wil ik niet met hem afspreken omdat ik mijn vriend zijn mening vroeg op skype en hij vond het wel goed als ik met een andere jongen ging afspreken maar ik zag aan zijn gezicht en zijn manier van reageren dat hij het niet zo fijn vond. Om eerlijk te zijn zou ik het ook niet fijn vinden als hij met andere meiden af zou spreken.
Nu zit die jongen telkens te zeuren wanneer we kunnen afspreken maar zoals ik al zei vind ik hem irritant worden en ik wil het helemaal afblazen (ik loop nu telkens te rekken). Hoe kan ik het beste aangeven dat ik geen zin meer heb om met hem af te spreken? Want hij zei al in eerdere gesprekken dat mensen hem altijd afzeggen of hem hebben laten staan en om eerlijk te zijn snap ik die mensen nu volledig maar ik wil hem niet kwetsen want hij is wel aardig.
Dus iemand tips?
aub niet citeren want ik haal het straks weer weg