NIet meer verliefd?

mijn vriendje of ik moet zeggen, soort van ex
zei gister dat hij niet meer zo verliefd was, we hadden 4 maanden nu wat maar hij kreeg geen ‘kriebels’ meer als ie me zag, hij wilt me niet meer altijd dag en nacht zien en hij mist de spanning.
ik daarentegen, nog helemaal stront verliefd op die gast vond dat best pijnlijk om te horen.

iets later zei die, ja we kunnen het wel weer proberen, gewoon heel langzaam, en gewoon weer ‘kloten’ zoals in het begin enzoo,

nou vraag ik mij ook af, kan dat verliefdheid echt zomaar wegzijn en dan daarna iets later echt terug komen, want wij zaten ook altijd binnen enzo en elke dag was wel standaard en t zelfde ( zag m ook elke dag) hij zei ook erbij, dat we elkaar gweoon minder moesten zien en ik vroeg of zijn verleifdheid dan terug zou komen en als we dingen gaan doen, hij zei,
ja ik denk t wel

maar is dat bullshit of zou adt echt kunnen?
en hebben jullie ook (goede) ervaringen mte dat t uitgaat maar dat daarna later weer een keer wat of veel later ( bijv. 5 maanden ofzo )wordt en strontgek word opmekaaar

adnkjewel als je dit verhaal wou lezen want ik voelm e best kut!
kusjes

Als je echt zo weg van hem bent, moet je het misschien gewoon maar eens proberen; elkaar eventjes wat minder zien. Dan blijft het ook speciaal als je elkaar wel weer ziet. Hij vindt dit waarschijnlijk ook totaal niet leuk, hij vertelt het je ook eerlijk, dus dat geeft al aan dat hij een goede jongen is en om je geeft. Zeker hiervoor gaan :slightly_smiling_face:
Gewoon rustig aan doen! Jullie zijn pas 4 maanden samen en dan al elkaar elke dag zien? Ik denk dat het 't beste is als je naar elkaar toe groeit en elkaar ruimte blijft geven. Niet elke dag bij elkaar zijn.

Veel succes en het komt heus weer helemaal goed! :slightly_smiling_face:

ja maar hij is ook niet meer verliefd dus zou dat wel terug kunnen komen, door gewoon dingen te gaan doen enzoo en niet elke dag standaard weten hoe de avond verloopt enzo

nog meer reaacties pleaase

up!

Ik denk eigenlijk dat hij echt wel een goeie jongen is ^^
Hij bedoelt het echt goed. Misschien heeft ie gewoon ff tijd nodig ofzo… Komt vast wel weer goed ;p
En anders: STERTKE!!
En suc6 ermee ;p

:ok_woman:

geen ideee, geen ervaringen fso
maar denk gwn
idd elkaar minder zien
of juist is een keer verassen met iets?
succes(Y)

oh naja, had em net gesproken op msn naja gesproken niet, maar had wel deja vu moment, zoals hoe we ooit begonnen te kloten, bijna geen antwoord, late reacties. gesprek was als volgt.
Ik: Dude
hij: Eej
Ik: whow dis ff wenne alles goed?
hij: Ja mj
ik: joaa maar dit is raar

ik: …
Hij: ja ik weetnie dis apart
Ik: wat vind je er apart aan enzo dan?
Hij: ik ga naar buiten sweetest
Ik: ooh k maar wta vind je raar dan?
rust…

Ik:hallo?
hij: ello
ik ga naar buiten liefje

aaarsh krijgen we dit weer zoals eerst, hier werd ik dus gek van

Oh mijn god, het is net of ik mezelf hoor!
Serieus:

Mijn vriendje had het uitgemaakt omdat we altijd een beetje hetzelfde deden, hij voelde niet meer echt die kriebels en dacht niet meer altijd aan me zoals eerst. Ook had hij niet meer de behoefte om bij me te zijn elke dag, terwijl je dat normaal wel hebt.
Dus hij maakte het uit.
Ik was er helemaal kapot van.
2 maanden later, hadden we weer.
In die tijd wat we nu ‘de break’ noemen, praatten we nog wel veel op msn enzo, maar niet meer in t echt. Toen hij jarig was gingen we weer best goed met elkaar om dus ik ging hem op school feliciteren.
Dat is wat hij noemt ‘die klik’. Op precies dat moment was die vonk er weer, en gingen we een dagje naar de Efteling.
Dat was superleuk enzovoor, blablabla. Daarna hebben we nog vaker afgesproken, en we konden ook veel beter met elkaar praten.
Eerst praatten we niet zoveel, en als er een stilte viel was het heel pijnlijk.
Maar nu het weer aan is gaat het echt veel en veel beter, we houden superveel van elkaar!

Sorry voor het lange verhaal, hopelijk lees je het, want het zal je echt helpen. Ik heb precies meegemaakt wat jij nu meemaakt en het KAN dus goedkomen! Je moet er alleen wel zelf iets aan doen, het gaat niet vanzelf.

Succes!

bedankt voor je reactie! die helpt best wel dus bedankt!
alleen t is alleen zo dat hij niet echt t type voro een relatie is maar meer voor kloten, ik was eigenlijk zijn 1e relatie, en ik ben er nu ook echt kapot van en dan doet hij zo droog, maaj
ik zie wel hoe t loopt, wil em zo graag terug!

UUPUP

Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon over is.

Besides, there are more fish in the sea!

ik denk dat hij gewoon en beetje tijd nodig heeft,
en als jullie elkaar wat ruimte geven komt dat verliefde
gevoel misschien vanzelf weer terug…
maar als je elkaar elke dag ziet enzo is het logisch dat de spanning
er een beetje af is…

pfff, wat ene kut gevoel, hij doet ook zo afstandelijk dus niks langzaam doen, gweoon een excuus