Niet meer verliefd?

Ik weet af en toe niet wat ik nog bij mijn vriend doe maar aan de andere kant is het net alsof ik hem niet kan verlaten, af en toe ben ik heel blij met hem en voel ik me weer een beetje ‘verliefd’ (denk ik) en op andere momenten voel ik echt helemaal niks en voelt het meer alsof we gewoon goede vrienden ofzo, ik begin me ook steeds meer aan hem te irriteren, hij is de laatste tijd enorm lui en eet alleen maar troep, ik zie de kilos er gewoon bij komen, dit is natuurlijk nooit een reden om met een relatie te stoppen maar om eerlijk te zijn, dit klinkt misschien heel gemeen? vind ik hem niet meer aantrekkelijk zo. Hij kan ook heel chagerijnig en moody zijn af en toe. Hij is de laatste tijd ook echt altijd bij mij en hij komt gewoon standaard vanuit zijn werk naar mij dat ik af en toe wel eens denk: moet dat nou? is dat fout? als het ik tegen hem zeg dat ie ook gewoon naar huis kan gaan zie ik dat hij zich beledigd voelt en verder trekt hij zich er niks van aan.

Doel van dit topic: ik wou gewoon even me verhaal kwijt :slightly_smiling_face: haha en ik hoopte natuurlijk dat jullie me een beetje konden helpen.

Als ik het zo lees, komt het op mij over alsof je helemaal niet gelukkig bent.
Hoelang zijn jullie al samen?

7 maanden ongeveer, en dit klinkt misschien heel cliché maar het voelt echt veel langer, het voelt eigenlijk alsof we een saai getrouwd stel zijn

Dat je zo twijfelt, heeft vast niet alleen met dat bijkomende gewicht te maken. Ten minste, zo komt het niet op mij over.

zeven maanden en hij doet al weinig of geen moeite meer om goed op jou over te komen? misschien moeten jullie eens serieus praten, hem vertellen wat je vindt als hij dan nog niet luister dan is hij volgens mij niet echt een vriendin waardig… hoe jij je voelt zou voor hem een belangrijke zaak zijn en hij zou er zich zeker iets van moeten aantrekken …