niet meer verliefd

Ik heb een probleempje, ik vond eerst zo’n jongen leuk en hij mij ook en we waren al aan het afspreken enzo want hij woont wat verder (25 km)maar ik vind hem nu langzaam maar zeker niet meer leuk.

Dit komt mede door de afstand, dus niet vaak zien, ik zie hem alleen maar als ik met hem ben, dus niet hoe hij normaal is in zijn leefomgeving, en alles moet van mij uit komen want het is best een verlegen jongen.
3 weken geleden heb ik nog met hem gezoend, maar door me examens heb ik hem al die tijd niet gezien en ben ik er achter gekomen dat ik hem eigenlijk niet mis.

Ik zit al een jaar met hem in de ‘flow’ dus de spanningen zijn er ook al een beetje vanaf.

Hoe moet ik dit oplossen?

uhm. je kunt het er altijd met hem over hebben.
misschien slaat ie dan wel helemaal om.
anders, als het gevoel weg is, moet er misschien aan denken om er mee te stoppen?
succes!
xoxo

Gewoon doen wat jouw het beste lijkt!
Tjaa dat klinkt simpel, maar dat is het natuurlijk niet.
Vraag jezelf af of je het jammer vind dat je gevoel nu weg is. Zo ja wat ga je eraan doen? Zo nee, dan is het volgens mij wel duidelijk. Het hem gewoon vertellen waar je mee zit.

erg herkenbaar! ik had dit vroeger bij mijn ex, ik moest eerst een kwartiertje / 20 minten fietsen en dan nog met de bus een halfuur, ik had daar ook helemaal geen geld voor. ik zag hem wat minder omdat ik hem minder wou zien vond 'm al niet meer zo leuk :stuck_out_tongue: uiteindelijk heb ik 't uitgemaakt heel laf via msn maar hij had het al zien aankomen omdat ik de vorige x toen ik hem zag heel stil was en zat te huilen… ik zou 't uitmaken je hebt hier niks aan en je kan er niet veel aan veranderen! bovendien ga je al een jaar met hem en je bent nog nooit in zijn persoonlijke omgeving geweest!? da’s stom =_= good luck with it!

ik heb geen relatie met hem, maar we zoenen wel enzo en hij is verliefd op me, ik eerst ook op hem, maar dat is langzaam overgegaan.
bedankt voor je reactie!

bedankt voor jullie reacties,