Niet meer op de homepage kunnen van girlscene

Heey,

Zijn er misschien meer die hetzelfde probleem hebben als mij. Ik kan al sinds drie dagen niet meer op de homepage van gs komen, alleen op het forum. Hierdoor kan ik dus ook niet noten, anders had ik een mod wel genote. Iemand enig idee hoe dit kan??

Als ik hier op Girlscene klik kom ik er ook niet, maar wel als ik gewoon www.girlscene.nl intyp. Had je dat al eens geprobeerd?

doet het niet, klopt

Nee, ik ook niet. Daarstraks wel, maar toen duurde het heeeeel lang.

Geprobeert maar werkt ook niet. Hij blijft laden en na een tijdje krijg ik alleen een wit scherm. Ook geen foutmelding ofzo. Zie gewoon totaal niks. Wel vervelend voor de mensen die ik terug zou noten dus. Maargoed ben dus gelukkig niet de enige die het probleem heeft.

Hij is traaaaag

Bij mij doet hij het wel gewoon? Stuur anders even een mailtje naar danique@girlscene.nl , zij kan het doorgeven aan de techniek.

Krijgen jullie zo geen scherm ? …

http://oi46.tinypic.com/2dgn5v8.jpg

Ik heb dit ook, alleen bij internet explorer, het was gewoon 20 minuten, ja serieus not kidding, aan het laden en toen kwam er een wit scherm heb het nog open gelaten voor een paar minuten maar niks.

bij chrome werkt het wel maar duurt het laden ook erg lang, en werken sommigen artikelen niet :frowning_face:

jammer indd

Misschien stoppen ze ermee ? …

Of ze zijn druk bezig met de nieuwe site :slightly_smiling_face:

^Ik kan er gewoon op dus dat lijkt me niet…?

Hi ladies,

Ze zijn inderdaad druk bezig met de nieuwe site! Daarom kan het zijn dat Girlscene het soms eruit ligt om intern dingen te testen :slightly_smiling_face:

Liefs!

[i]Beste bezoeker,

De website die u probeert te bezoeken is tijdelijk onbereikbaar door onderhoud aan de server.

We zijn zo spoedig mogelijk weer terug![/i]

dit krijg ik dus ALTIJD ervoor, via google kan ik er alleen op…