Niet meer ongesteld

Nadat ik in de zomervakantie was aangekomen leek het me wel een goed idee om een beetje te gaan afvallen. Dat heb ik dus gedaan tot ik ineens 5 kilo afviel. Ik werd enthousiast en begon met een streng eetpatroon van 2 droge boterhammen, water, 1 glas melk en avondeten op een dag. Ook begon ik enthousiast aan elke dag een halfuur tot uur hardlopen.

2 maanden geleden was de laatste keer dat ik ongesteld was en ik weet niet of ik gewoon overtijd ben of dat het iets met mijn eetpatroon te maken heeft. Hebben jullie een idee?? :flushed:

Het zou heel goed kunnen, omdat dit komt omdat je echt te weinig eet!
Dit is geen gezond afvallen meer. Ga weer meer eten!

Ah doe niet zo dom zeg.

Eet!

Ik ben sinds het begin rond de 8 kilo afgevallen.

Lieve schat dat echt gèèn gezond eetpatroon. Je moet afvallen door voldoende beweging (en gezond te eten) en niet door je calorie inname te verminderen.

Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet.

Kan inderdaad komen door te weinig eten.
OP mijn school was ook een meisje die haar maandstonden niet meer kreeg omdat ze blijkbaar ondergewicht had (dat zei de dokter)
Ze was bang dat ze geen kinderen zou kunnen krijgen later…

Mischien eens naar je dokter gaan?

Maar je ziet er helemaal niks van en ik val ook niet meer af.

Ja, maar je kunt niet leven op 2 droge boterhammen en avond eten, dan ben je gewoon belachelijk dom. en dat weet je zelf ook. “of ligt het aan mijn eetpatroon?”

Slotje dus.

Ga gewoon naar de dokter, je weet toch zelf dat dit niet normaal is.

Verveel je je

Slotje

Oh come on, alleen je naam al zegt genoeg.

je naam is ana vriend
je eet 2 droge boterhammen en avondeten
en je vraagt je af waarom je je regels niet meer krijgt…
jà het komt door je eetpatroon

(sorry maar hiervan word ik gewoon kwaad, dit komt op mij echt gewoon over als aandacht trekkerij “kijk hoeveel ik al ben afgevallen, ik krijg zelfs mijn regels niet meer!” “oh maar je ziet niet dat ik afval hoor” )

sorry examenstress

Ik weet niet hoe ik die moet veranderen

Als je er echt mee zat, reageer dan niet op deze reactie maar op eentje die gerelateerd is aan je vraag.

Heb je zelf nooit bedacht dat dat gewoon niet normaal fucking ongezond is?

Om te voorkomen dat dit topic uit de hand loopt, sluit ik het. Redenen lijken me overbodig.