Niet meer ongesteld, zwanger?

Oke, ik ben dus een hele poos (ik denk al zo’n 3 maanden misschien wel meer) niet meer ongesteld geweest. Ik was hiervoor al zo’n jaar ongesteld want ik was er heel laat bij. Maar ik vraag me af hoe dit kan!? Ik vind het best eng want de laatste keer dat ik ongesteld was rond die tijd had ik een vriend, maar we hebben geen sex gehad! Ik heb hem wel gepijpt enz maar ik weet dat je daar niet zwanger van kan worden. ik hoop dat er een andere verklaring voor kan zijn dat ik zo lang niet ongesteld ben geweest, ik vind het echt eng lang duren nu!

Hoop dat jullie me kunnen helpen…

Nee oke, dat had ik ook al wel uitgevolgeld. :’)
Maar wat zou het wel kunnen zijn dan?

Naar de dokter gaan, die weet vast wel wat er is.

waarschijnlijk ben je niet zwanger. koop een zwangerschapstest om jezelf gerust te stellen. voor 10 euro zit je niet meer in de stress :stuck_out_tongue:

Ik zal naar de dokter gaan voor duidelijkheid…

Ja, je bent zwanger zonder seks. Spijtig.

Ben je de laatste tijd veel afgevallen of aangekomen?
Het kan zijn dat je niet meer ongesteld bent geworden omdat je hormonen in de war zijn.

Je bent niet zwanger.
Misschien ben je niet ongesteld omdat je veel bent afgevallen, of juist aangekomen.
Het kan ook van stress komen, dat heb ik vaak, in periodes met stress wordt ik soms een half jaar niet ongesteld.

Ik ben ook eens 2 maanden niet ongesteld geweest. Ik was toen best wat afgevallen ^

Ja, oke. ik ben niet zo’n 12 jarig meisje die dat ook echt gaat denken. Mijn topic titel is idd niet erg slim. :’)
aub serieuze reacties en niet deze shit.

Ik ben helemaal niet afgevallen of aangekomen. Gewoon hetzelfde als altijd. En volgens mij heb ik niet meer stress dan normaal gesproken…

ik ben ook heel onregelmatig, ik sla ook heel vaak wat maandjes over… ik ben 4 maanden niet ongesteld geweest, nu helaas weer wel

Aan de meeste reacties te zien is dit dus gelukkig normaal. Ik ga wel gewoon genieten van de periode dat ik het niet ben dan :’)

je draagt de nieuwe baby jesus!

Er is toch een zwanger topic?!
En natuurlijk ben je niet zwanger als je geen seks hebt gehad.

Na één jaar kan het best nog zijn dat je opeens een hele tijd niet meer ongesteld bent. Misschien kan je er met je moeder over praten en dan samen naar de dokter ofzo? =] Soms zat ik zo ‘in de stress van het niet ongesteld worden’ dat ik door die stress weer niet ongesteld werd omdat ik er steeds op zat te letten. Misschien dat dat bij jou ook is?

heet gewoon onregelmatigheid… en anders Go see the doctor.