Niet meer ongesteld sinds 14 weken.

Hee girls,

Midden augustus werd ik voor het eerst ongesteld , ik was het ongeveer 4 dagen. Nu na 14 weken ben ik ondertussen nog steeds niet weer ongesteld geworden. Het is niet zo dat ik bang ben dat er iets fout is ofzo. Maar ik zou wel graag tips willen .

x.

ik ben 14

het is heel normaal dat je in het begin onregelmatig ongesteld bent :slightly_smiling_face:

:ok_woman: was ik ook

klopt, bij mij zat er ook veel tijd tussen mn eerste en tweede ongesteldheid [:
Niks om je zorgen over te maken!

Normaal
En, zoekfunctie.

het is toch zo moeilijk

Onregelmatig indd denk ik.
Maar ik ben gewoon precies om de maand, en ook nog maar net.

En dat kan ook heel lang aanhouden , ik ken mensen die zijn om de drie maanden ongesteld. So don’t worry ! En verder, hier zijn niet echt tips voor ?

Weet niet wat voor’n tips je wilt, want ik zou neits kunnen bedenken. Maar is iig niet heel erg raar wat je hebt ofzo, hebben best veel mensen, dus maak je geen zorgen!

oke, ben gerustgesteld dus er mag een slotje op . en verwijderd

ik was het meteen regelmatig…

Het is normaal dat je in het begin onregelmatig ongesteld bent, je moet je geen zorgen maken. :slightly_smiling_face: Bij mijzelf (het begon op m’n 12e) was het op m’n 16e nog onregelmatig, daarom ben ik met de pil begonnen. Maar bij de meeste meiden wordt het vanzelf regelmatig, gewoon geduld hebben.

Ik was eerst zo’n half jaar niet ongesteld geweest, omdat ik niet genoeg at.

geniet er nog maar even van nu je het nog niet elke maand bent :stuck_out_tongue: maar ik zou als ik jou was wel zorgen dat ik altijd iets van maandverband/tampon in mn tas had, want het vervelende met onregelmatig ongesteld worden is natuurlijk dat je het ook opeens wel kan zijn!

dank je,

zoals je al leest hier, dat is normaal. ik ben op mn 11de voor t eerst ongesteld geworden (ja, vroeg) en ben op mn 14de met de pil begonnen, het fijne aan de pil is dat je precies weet wanneer je ongesteld word (ik weet zelfs de dag en ongeveer de tijd, zondag tussen 5 en 9 whaha :stuck_out_tongue:)

dat had ik ook
tussen de eerste keer dat ik ongesteld was en de 2de keer zaten 2 maanden en later is het nog eens gebeurd :wink: geloof me, dat komt wel goed.

[nohtml][b][message=4302846,noline]Penguins_Lovely schreef op 17 November 2009 @ 15:48[/message]:[/b] het is heel normaal dat je in het begin onregelmatig ongesteld bent :slightly_smiling_face:[/nohtml]

Mijn moeder is sinds haar 14e ongesteld en ze is het nog steeds niet regelmatig, dus de ene x om de 28 dagen, de andere x om de 30 en weer een andere x om de 35. Maar ze wil niet aan de pil, ze heeft er geen problemen mee, duss… En dat heb ik nu ook, niet zo extreem, maar toch. Vorige maand op de 13 voor het eerst ongesteld, nu nog steeds niet. Nouja, boeien! :slightly_smiling_face:

dat is een stuk regelmatiger dan om een keer om de 14 weken hoor :stuck_out_tongue:

Bij mij zat tussen de 1e en 2e keer ook driekwart jaar, komt goed (: