Hee dames,
Ik zit ergens mee en ik vroeg me af of jullie advies hebben of er wat meer verstand van hebben …
Ik ben een halfjaar geleden gestopt met de pil en ben sinds toen niet meer ongesteld geworden. Ik heb dit een tijdje geleden aan de vriendin van mn vader verteld en zij vertelde dat zij dit ook heeft gehad alleen dan maar 3 maanden lang. Op het moment dat ik het vroeg was het bij mij ook pas 3 maanden verder dus maakte ik me geen zorgen. Alleen nu is het dus al een half jaar verder en nu begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken…
Het is uitgesloten dat ik zwanger ben dus dat kan geen reden zijn. Wel ben ik ongeveer 9/10 maanden geleden veel afgevallen waardoor ik op een gegeven moment ook ondergewicht had, dat is wel vrij snel bijgetrokken en ik zit nu al een half jaar weer op gewicht ongeveer. Het leek me daarom stug dat het daar wat mee te maken had, maar nu begin ik toch te twijfelen aangezien ik echt geen andere reden meer kan bedenken en ik toch wel een maand of 2/3 echt te weinig heb gegeten. Wat zeggen jullie, dokter gaan of langer afwachten? En misschien mensen die hier ervaring mee hebben of iemand kennen die hier ervaring mee heeft? Dankjewel alvast!