-niet meer nodig

-niet meer nodig.

Beetje kinderachtig om op zo’n manier ruzie te maken. Iemand waarvan je houdt moet je respecteren, ook als je ruzie hebt.

Ik zou zeggen: vergeet hem, je weet dat je met hem geen perfecte toekomst zal krijgen, dus wacht lekker tot een jongen die wel echt 100% geweldig is.

Ik snap het niet helemaal maargoed… ik zou hem vergeten dat die blowt is opzich nog niet zo erg maar dat die heeft vastgezeten? Zal niet voor niks zijn. Er zwemmen genoeg visjes in de zee.

het probleem is alleen dat er wel andere jongens kunne zijn, maar die doen me gewoon niks =(
Misschien moet ik maar een non worden ofzo :’)

Wel lastig…
Maar stel beide situaties eens voor:
Wat gebeurt er als je weer terug naar hem gaat en je je gevoel volgt? Kan het ooit nog iets worden? En zo ja, wat houdt dat ‘iets’ precies in, word je daar gelukkig van?
En wat gebeurt er als je hem gaat proberen te vergeten. Het zal lastig worden en je zal veel tijd nodig hebben, dat sowieso, maar ik denk niet helemaal onmogelijk. Zal je gelukkiger worden zonder hem?

Waar word je gelukkig van en wat is goed voor je? Op lange termijn vooral.

Vergeet het. Na een tijdje zegt je hart dat het de juist keuze was.

Hij blowde, zat vast en heeft gemene dingen tegen je gezegd en je dingen verwijt? En nog vind je hem leuk? :flushed:

Wát een onzin zeg! Het kost tijd om over hem heen te komen en de eerste de beste jongen die je tegenkomt is niet meteen boyfriend material.
Je moet een beetje realistisch blijven. Maar als je nu al zegt dat je het gewoon niet kan, tja, dan niet. Dan blijf je maar bij hem, dan wordt het een moeilijke relatie enzo, maar dat is jouw keus. Omdat jij te ‘zwak’ bent om hem te vergeten.

Tearjerkers, ik herkende je niet! Ik hou van je avatar (Sorry voor dit random, off topic bericht)

Wow Okee wat een hoe overleef ik aanval:’)
Krijg opeens flashbacks als ik die reactie met: misschien moet ik maar non worden lees…-.-’

die keuze heb ik ook moeten maken. de situatie was een miljoen keer anders, maar ik heb voor mijn verstand gekozen en dat was even moeilijk. achteraf gezien was het wel echt het allerbeste wat ik kon doen en daar ben ik heel erg blij mee.

heey

ik heb een vriendin, ik kende haar vriendje 2 jaar geleden al , ik had hem ontmoet op vakantie in Frankrijk. we zitten alle 3 op dezelfde school. deze zomer ging ‘‘het vriendje’’ ook weer naar Frankrijk en toen hebben we 9 keer gezoend.

maar niemand weet dit want als mijn vriendin erachter komt zet ze iedereen tegen me op en haat iedereen me want wij zijn nogal populair op school.
ik weet niet of ik het haar moet vertellen?

help me !

je kan hem beter vergeten,en veder gaan met je leven
zo relatie wil je toch niet in zitten.
maak een goeie keus en ga veder met je leven

ik zou zeggen volg je hart, altijd. maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je gekwetst kan worden! het is maar wat je wilt, succes! weet waar je aan begint

Ok, het feit dat die gast heeft vastgezeten is al voldoende zeker? Hetgeen je hart zegt is gewoon volledig gestuurd door hormonen. Laat die gast maar zitten, er komt wel een nieuwe.