niet meer naast elkaar

een vriendin van mij wil niet meer naast mij zitten,
ze zegt ik wil graag over en dat kan niet bij jou in de buurt.

ik kan het aan de ene kant begrijpen, aan de andere kant.
het is maar de enigste les dat ik bij haar zit…

wat vinden jullie?

ik zou zeggen ; dan niet alsof ik zo graag bij jou wil zitten :S
en dan boos ergens anders zitten

Oh ja…dat is erg volwassen inderdaad.
Ik zou het er gewoon met haar over hebben.

Ik vind het eigenlijk een best goede reden?
Logisch toch als ze naast jou zit kletsen jullie (denk ik?) veel waardoor ze der werk niet goed kan doen. Ik ging toen ik graag over wilde ook telkens alleen zitten. :slightly_smiling_face:

maarja, misschien begrijp ik het ook niet omdat ik eigenlijk geen problemen heb en toch wel over ga.

Ik snap het wel, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Je moet het trouwens ook niet persoonlijk opvatten.

Als ze het uit belang voor haar resultaten doet, is het toch niet zo erg?

Alsof het probleem bij jou ligt? Daar zal zelf ook wel mee te maken hebben.

nee het is opzich niet zo erg, maar ik denk dat het op een of andere manier aan mij ligt.

ja ze praat zelf ook veel, en praat veel met de voorburen…
maarja

Ze praat veel met je en daardoor let ze niet op in de klas. Pas als ze anders laat blijken dat ze afstand van je neemt, dan heb je een probleem.

oké dat heeft ze nog niet zo gedaan

als jullie nu niet bij elkaar zitten, gaat zij ook over en zitten jullie volgend jaar nog bij elkaar in de klas;). ( of niet)

ik denk dat ze gewoon over wil gaan en dat je het niet te persoonlijk op moet vatten. Je zou het juist positief kunnen opvatten;; ze kan juist heel goed met je opschieten, maar voor in de klas een beetje té goed. Bovendien spreken jullie vast ook nog wel na school af en dan kunnen jullie gewoon dollen en weet-ik-veel-watten

Als jullie na school nog goede vriendinnen zijn zie ik geen probleem ?

Je kan toch buiten school nog met haar omgaan?

Ik snap wel dat je je aangevallen voelt, en ze had het ook wel wat subtieler kunnen zeggen maar ik snap haar ook wel, ze bedoelt het vast niet gemeen.