Niet meer kunnen reageren op artikels?

Beste allemaal,

Aangezien het nou niet echt een schokkend onderwerp is, heb ik het bij “Onzin” geplaatst. Excuses als het ergens anders moest.

Vandaag zag ik wat reacties staat bij het artikel “Multifunctioneel wit jurkje”. Deze reacties bestonden voornamelijk uit de vraag of het meisje van wie de foto’s in het artikel hier van af wist. Nu keek ik net opnieuw bij het artikel om te zien of er al een reactie vanuit Girlscene was gekomen, en zag dat er geen mogelijkheid tot reageren meer was.

Ligt het aan mij, de computer, Girlscene of aan alles?

Ik zie ook geen reacties/ kan niet reageren.

Maar ik heb ook commentaar gegeven op het UD Naked palette-artikel van erboven, ook over foto’s die zonder bronvermelding daar stonden, en mijn reacties zijn niet weg, terwijl ze ze wel gelezen hebben (:

@Kaboosh: Ik heb even gekeken naar dat artikel en naar jouw reacties en ze staan er inderdaad gewoon nog (en ik kan zelf ook reageren). Dan blijf ik me toch afvragen waarom de optie “reageren” niet meer beschikbaar is voor het artikel “Multifunctioneel wit jurkje”…

Ja, echt raar! Ik had ook verwacht dat ze mijn reacties zouden verwijderen (:
Maar het is wel niet door dezelfde mensen geschreven? Dus misschien heeft die van dat jurkje er anders op gereageerd, of wou ze de reacties verwijderen en heeft ze ze per ongeluk afgezet ofzo…

Ik ben wel benieuwd wat voor reden er achter zit. Of het gewoon een foutje was, iets technisch of dat het echt puur om de reacties was te doen.