Niet MEER durven zoenen?

Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat als je een lange tijd niet meer met iemand gezoend hebt, een dik jaar ofzo, en iemand wil weer met je zoenen, dat je het dan niet doet, omdat je niet durft :blush: ?

Als ik gezoent wordt, dan vind ik het niet eng. Maar ik durf zelf niemand meer te zoenen, want dan ben ik bang dat ik het vekeerd doe:P

Ik zoen overigens nog best vaak met mn ex. shame on me maar ik denk dan dat hij anders zoent dan andere en ik het dan verkeerd doe:P vaagheid

zoiets xD
ik heb meer dan 1 jaar geleden ofzo voor het eerst gezoend, en dat was ook gelijk de laatste keer haha. telkens had ik het idee dat hij wou maar dan ging ik ineens nadenken weetjewel en toen deed ik het maar niet :cold_sweat:

heel logisch.

ohja dat heeft iedereen wel eens denk ik x]

ik durf het sowieso al niet :roll_eyes:

haha, nee, iemand zoenen durf ik ook niet, maar toen iemand mij laatst probeerde te zoenen had ik echt zoiets van : omg wat nu?
ik draaide ook telkens weg en dat terwijl ik toch al (voor mijn doen) aardig wat op had :blush:

hier hoef ik nix meer aan toe te voegen.
maar ik ben niet echt bepaald bang dat ik het verkeerd doe, want het nix is verkeerd eigenlijk ;p
maaar meer dat ik de stap niet durf te nemen tot…
zegmaaar ik heb liever dat een jongen dat doet.
maaargoed, ik denk dat je niet echt bang moet zijn,
je moet het gewoon weer eens doen.

kijk, dit is precies het zelfde als hoogtevrees ofzoiets.
als jij met de euromast mee gaat, en je hebt dat een keer gedaan ben je gelijk van je hoogtevrees af.
dus als jij weer een keer zoend, ben je waarschijnlijk van je angst af.
goodluck.

Ik heb dat totaat niet . Ik hou van zoenen, ik ben een zoener ;3
Ik laat het altijd maar gebeuren, er kan niks ‘verkeerd’ gaa, alleen anders.