niet meer afspreken

Hee,

ik ken een jongen van school en hij leek me wel aardig. hij vroeg of ik zin had om af te spreken, dus hebben we dat twee keer gedaan. gewoon als vrienden. hij heeft ook een vriendin. maar hij doet best wel raar, en we hebben ook niet echt lange gesprekken. ik heb het tegen een vriendin van me verteld, en die denkt dat ie me leuk vind. ik heb niet echt zin meer om af te spreken, maar hij smst steeds en dan vraagt ie of ik iets te doen heb. heeft iemand tips over hoe ik het beste kan zeggen dat ik liever niet meer afspreek ?

nou ik denk eerlijk gezegd niet dta ie je leuk vindt, en je kan gewoon afspreken…

Wil je alleen niet meer met hem afspreken omdat je denkt dat hij je leuk vindt?

ik denk ook niet dat hij je leuk vind, maar als je gewoon geen behoefte meer voeld om met hem af te spreken, kan je ook iedere keer zeggen dat je geen tijd hebt of geen zin, de meeste jongens geven het dan wel op :wink:

Aan dat berichtje kan ik echt niet zien of hij haar niet of wel leuk vind :’) ^^

Nee, omdat het best wel awkward is. en nouja, ik weet niet of ie me leuk vind maar hij smst best wel vaak en ook steeds op facebook en msn. en hij heeft trouble met zn vriendin ;s en dat vertelt ie mij ook allemaal. Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet ;p want ik vind het zielig om hem te gaan negeren ofzo.

hij kan toch ook gewoon nodig hebben om mee te praten, en dat ben jij dan. hij heeft een vriendin, dus waarom zou hij jou leuk vindem

Hmm ja. maar ik maak er helemaal zo’n drama van ;s

Idd, dat heb ik namelijk ook.
Ik heb ook een vriend die met me praat als hij problemen heeft en hij is ook niet mijn vriendje.

daar ben je een meisje voor :stuck_out_tongue:
sommige jongens hebben het gewoon nodig om een verhaal kwijt te kunnen, en durven niet echt hun gevoelens aan een andere jongen te vertellen omdat dat niet ‘cool’ is, dus daarom zoeken ze steun bij een meisje :wink:

Hij heeft een vriendin. Blijf met je poten van 'm af.

Zij vond hem niet leuk, maar ze dacht dat hij haar leuk vond.

Haha, bedankt voor de reacties :]

@Sleipnir jeetje, rustig maar. zoals datvindjeleukhe zegt, ik vind hem niet leuk…

Oh oké, dan begreep ik 't verkeerd. Sorry, haha, verder kan ik er slecht tegen als mensen het proberen te verpesten tussen bepaalde mensen.

Oke , ja dat snap ik (:

Hmm… Ik zou d’r niet vanuit gaan dat die jongen jou leuk vindt, gezien hij een vriendin heeft. Kun je niet subtiel aangeven dat je het afspreken niet nodig vind? Dan weet hij ook waar je staat en ben jij van hem af.

‘‘Sorry, maar ik denk niet dat ik het afspreken tussen ons moet stoppen.’’

Ja, ik ga er ook niet vanuit maar zie het gewoon als uhh… mogelijk. maar volgende keer zeg ik wel zoiets ja. bedankt.

Waarom moeten vriendinnen altijd zeggen dat ze denken dat een jongen haar leuk vind. Het gebeurd áltijd en altijd krijgen ze valse hoop.

Misschien zegt die vriendin wel dat ze niet wil dat jullie afspreken haha!