niet mee eens

ik heb en heel lief vriendje maar mijn ouders zijn het er niet mee eens wat kan ik doen om mijn ouders te laten zien dat hij te vertwouen is mee naar huis gaat niet wonen ongeveer twee uur van elkaar af . en ik vind best wel kut dat niet naar em toe mag
xx

Typ normaal aub. Punten zijn op je toetsenbord geplaatst om te gebruiken.
Hoe oud ben je?
Gewoon ff met je ouders over praten

ben 14 heb em nu 1 keer gezien (ben te lui om punten te gebruiken en beetje erg typaids

Ook aan jou de vraag om te minderen met het openen van topics. Je hebt er 32 geopend in ongeveer 3 maanden, dat is belachelijk veel.
Met een beetje zoeken kan je zo antwoorden vinden, want zulke topics worden dagelijks gepraat. Als je die niet vind kan je het altijd in een ouder topic over je vriendje of in het lucht je hart topic zetten.

Doe niet zo egoïstisch en gebruik gewoon punten, anders gaat ook niemand meer naar jouw verhaal luisteren.
Daarbij ben je pas 14, je hebt hem pas een keer gezien, ik begrijp best dat jouw ouders het dan niet toelaten dat jij 2 uur onderweg bent naar hem toe.

mijn vriendinnen wonen allemaal bij hem in het dorp daarom woont hij zo ver weg

Je hebt met hem terwijl je hem nog maar 1 keer hebt gezien? :face_with_raised_eyebrow:

Ah sorry :slightly_smiling_face: Op je pagina staat dat je sinds oktober lid bent, maar bij je topics zie ik inderdaad sinds mei.

Als je serieuze antwoorden wil, moet je je vraag ook serieus stellen. Daarnaast, je bent 14, en hebt een jongen op 2 uur afstand, die je pas één keer hebt ontmoet. Bekijk het eens vanuit je ouders.

Jij te lui om te typen, ik te lui om te antwoorden.