Niet live kunnen zingen?

Wat vinden jullie van celebs die bij concerten NIET live zingen?
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen, voor een kaartje betaal je al gauw 70 euro, dan moeten ze op zijn minst live zingen…

Vind ik ook, maar sommige artiesten kunnen live echt niet zingen.

Dan hadden ze maar geen zanger of zangeres moeten worden, die meedoen aan talentenjachten zingen ook live en de meeste zijn dan niet eens professionals.

Sorry hoor c:

Nouja voor de echte big shows betaal je ook vooral voor de show, dus naja het boeit me eigenlijk niet veel of dat nu live zingen is of niet, je bent er, je staat tussen het publiek, je ziet de artiest, je beleeft een show, en dan heb ik liever dat 't niet-echt-mooi is dan supervals… Uiteraard vind ik een show met al dat voorgaande EN een goed-live-zingende artiest NOG cooler, maar als dat niet zo is, heb ik niet minder lol…

Hoewel ik dat eigenlijk niet 100% zeker kan weten, heb nog nooit een show meegemaakt waar 't niet 100% live was xD

@Livre Dit ging niet over jou reactie hoor :slightly_smiling_face: ben het met je eens namelijk :stuck_out_tongue:

Voor een echt concert vind ik dat je wel live moet zingen ja. Ligt er ook aan welke band/artiest het is eigenlijk :’) Maar goed meeste bands/artiesten waar ik naar luister zingen gewoon live voor zo ver ik weet dusja xD

Ik ga naar een concert om de muziek van diegene ‘te voelen’ en dan bedoel ik; de emotie van de artiest te voelen. Dan zou het wel erg nep zijn als het niet live is. Het draait voor mij om de muziek en dus ook om de stem, ik hoef er geen show bij. Dit zal natuurlijk wel verschillen per artiest.

Maakt me eigenlijk niet uit. Ik ga dan ook voor de persoon en de show, dus vooral de ervaring, niet alleen maar om de stem

Ik vind wel dat je dat moet ja, maar het komt wel eens voor dat de artiest last van de keel/stem heeft en dat ze dan wel moeten playbacken omdat het live dan niet klinkt, daar is dan niks aan te doen toch ?
Mooie show hoort erbij, altijd leuk toch

Ik ga alleen naar een concert als de band/artiest ook live kan zingen, daarnaast zijn de kleine bandjes in de kleine zalen soms erg goed live :slightly_smiling_face:

Ik ga ook alleen naar een concert als de artiest live zingt. Ik vind het zonde om veel geld uit te geven voor iemand die niet eens doet wat hij/zij eigenlijk hoort te doen. De meeste concertkaartjes zijn erg duur, dus dan ga ik liever naar een kwalitatief betere band/artiest. Playbacken is voor mij echt een no go. Daarbij, het is ook sneu voor de fans.

ze noemen ze tegenwoordig ook artiesten en geen zanger ofzo
maar als je echt zangers wil hebben die live kunnen zingen zul je ze denk ik wel bij de talentenjachten moeten zoeken

Ja, je hebt wel gelijk…Ik vind bijv. Katy Perry een leuke zangeres, maar live zingen kan zij eerlijk gezegd écht niet… Dus het is wel jammer, dat je daar pas met een concert achterkomt…

Dat vind ik heel jammer. Je betaald niet voor niets … Maar ik luister sowieso niet naar Rihanna of Katy Perry ofzo, meestal de kleinere onbekende bandjes en die doen het voor zover ik weet wel live (:.

Ik ben eigenlijk nog nooit bij een concert geweest waarbij de zanger/zangeres slecht was. En dan praat ik over shows als Beyoncé, Taylor Swift, Kelly Clarkson en Adam Lambert etc…

70 euro betaal ik echt niet voor een concert >.< zit meestal onder de 30 euro, alleen jason mraz was 43.

anyways, ik heb denk ik nog nooit een concert meegemaakt waar niet live werd gezongen… er werd gezegd dat The Script vorig jaar op Pinkpop niet live was, maar ik had het idee dat dat het wel was. sommige mensen zeggen hier; je betaalt vooral voor de show, maar ik betaal om de muziek live te horen, en een leuke show vind ik ‘mooi meegenomen’. dus ik vind het heel belangrijk dat een artiest goed live kan zingen.

^ Heh The Script niet live? Dat kan ik me ook heel moeilijk voorstellen :open_mouth:

Ik ben overigens bij Britney Spears geweest, met vriendinnen omdat het ons gewoon leuk leek en ze playbackte :"D

Daar betaal ik niet voor, het hele idee van een concert is live zingen en dan niet live gaan zingen? Dan vind ik je een nepartiest, sorry.