Niet lekker ruikend voorvocht?

Oke ehm ik schaam me dood maar ik heb een vraagje over voorvocht bij een meisje ( zo heet het toch als je jezelf bijv vingert).
Geen domme opmerkingen alsjeblieft ik heb gewoon een vraag.
Vinden jullie je eigen ‘vocht’ ook stinken?; p Ik heb namelijk wel vaker gehoord dat jongens juist opgewonden worden van het luchtje daarvan, maar ik vind het echt heel erg stinken. Is dit normaal of, nouja ik snap dat het echt niet naar bloemetjes ofzo zal ruiken, maar vinden jullie het bij jezelf ook zo vies ruiken?; p
haha geen stomme reacties alsjeblieft ik heb er ook geen verstand van.

en kan het trouwens zijn dat jongens het ook vinden stinken van je of letten zij daar niet op?
xxxxxx

Ja dat kunnen ze wel vinden en ja daar letten ze wel op, maar tenzij je je niet wast, zal het heus niet zo erg stinken toch?

Heb hetzelfde hoor, en Nokker, ik was me (natuurlijk) ook altijd, en toch is het niet bepaald een lekkere geur… :slightly_smiling_face:

Nou lekker is niet het goede woord, ik vind het persoonlijk echt stinken vlak voordat ik ongesteld moet worden. :’]

Ik vind het ook niet lekker ruiken, maar als je je gewoon goed wast, zal het wel meevallen. Als je er toch onzeker over bent met jongens kun je misschien van die chilly doekjes kopen, dan kun je je altijd van tevoren nog even opfrissen.

Die geur vinden we zelf niet lekker ruiken omdat wij immun zijn voor de hormonen die er in zitten zeg maar. Voor jongens werkt dat gewoon anders.

(voorvocht is bij een jongen, gewoon witverlies ofzo zal je bedoelen:p)

seks stinkt gewoon. zo is het nou eenmaal

hahahah

Het ruikt gewoon naar seks.

oke ugh ugh bij mij ruikt het niet altijd het zelfde maar niet vies! bij mij niet maar als je keer voor eerst sex ga hebben en je denkt het stinkt gewoon van te voren goed wassen (denk alsjeblieft niet dat ik er altijd aan ruikXD)

seks ruikt naar latex …

Iedere geur is uniek.
Als jij je gewoon keurig wast en hygienisch bent, dan zal het niet vreselijk stinken.

ik vind het ook niet lekker
maar me vriend dus blijkbaar wel (zegt hij)
liever had ik ook dat het anders rook

Je kunt er ook douchegel voor halen bij kruidvat of een drogist?

ik vind het ook echt smerig. Ik weet niet hoe mijn vriendje daar over denkt, maar ik was het gewoon wel altijd en toch die vieze lucht?

al die speciale douchecremes etc. zijn ook niet goed om te gebruiken…

Erg lekker ruikt het niet nee, maar zolang jij je goed wast dan komt het wel goed.

Ik gebruik lactacit of hoe je het schrijft! iedere ochtend of wanneer je douched gebruik je het, en ik voel me daar echt frisser voor. en idd van die doekjes om je door de dag heen ook ff op te frissen. maar je hebt ook vaginaledouche en dat kun je bij de drogist halen bij etos etc. maar dat heb ik zelf nog nooit gebruikt. ik ben ook altijd bang dat ik stink daaronder haha.