Niet lekker in mn vel zitten.

Hoi meiden! Ik zit al tijdje met probleem en zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen maar eerst even een vraagje. Ik heb eigenlijk maar twee goede vriendinnen waarmee ik leuke dingen doe, is dit weinig?

Ik ben iemand die niet zo goed alleen kan zijn, ik ga dan namelijk teveel over dingen nadenken en dan ga ik mezelf heel down voelen. Ik heb geen idee hoe dit komt. De laatste tijd laat mn beste vriendin me vallen voor een vriendin die ze net kent. Hierdoor ben ik vaker alleen en ga ik me nog rotter voelen. Ik ben vroeger gepest en ik denk dat het daardoor komt. Bang om weer alleen voor alles te staan. Ik weet dat je alles alleen moet bereiken. Maar ik vind het gewoon niet leuk om ieder weekend beetje binnen te zitten… Ben echt buitenmens + hou van feesten.
Het klinkt heel apart, maar ik heb nu ook een jongen ontmoet die altijd met veel vrienden is enzo. Het klikt echt super tussen ons, alleen ik ben dus bang dat die op me afknapt omdat ik niet de ‘populairste’ ben of dat die denkt dat ik heel saai ben.
Ik heb ook nog wel meerdere vriendinnen, maar dat is meer van 1x in de zoveel weken dat je elkaar buiten school spreekt. Al snappen jullie me? :slightly_smiling_face:

Dan zou ik gewoon met hem naar feesten gaan, zijn vrienden leren kennen… Msn uitwisselen… BOEM heb je zo gigantisch veel vrienden. Zo is het ook bij mij gegaan :slightly_smiling_face:

Vaak heb ik het idee dat dat allemaal heel nep is. Gewoon echte vriendinnen, dat mis ik nu een beetje. En een vast vriendengroepje zit er ook niet in volgens mij…

niet met die instelling nee

i know exactly what you mean :slightly_smiling_face:

Ga gewoon open-minded naar die feesten toe en maak gewoon lekker vrienden. Wie weet zitten er wel mensen tussen die je je leven lang als vriend/in houd. Wat heb je te verliezen?

precies!