NIET LEKKER IN ME VEL :S

k heb een probleem en ik vroeg me af of jullie me misschien konden helpen…
De laatste tijd zit ik niet echt lekker in me vel. K reageer op alles overdreven & de vriendinnen die ik eerst schatten vond, vind ik steeds minder aardig. Op mijn ouders wordt ik ook al super boos om het kleinste en aan het eind geef ik altijd mezelf de schuld… en daarnaa kan ik het opeens super goed me ze vinden en dan zeggen ze iets en dan wordt ik weer boos en slaa ik met de deur etc… k weet gewoon niet meer wat ik moet doen :S hopelijk kunnen jullie me helpen …
liefs Franka

Ik heb dat ook gehad…maar het was een periode toen ik nogal veel stress had, ik zag mn vriendinnen niet meer zitten van jongens moest ik niets hebben en ik reageerde idd op de kleinste dingetjes tegen mn ouders heel overdreven.
eigenlijk ging het vanzelf weer over bij mij…

puberteit? Nee ik weet ook niet ik heb de laatste tijd ook wel eens dat ik gewoon heel vrolijk ben en als iemand dan iets heel kleins verkeerd zegt ofzo (ouders…) kan ik ook helemaal boos worden… volgens m,ij gaat eht wel vanzelf over :slightly_smiling_face:

probeer vrede te hebben met jezelf :wink:

dan pas kun je het oplossen met je ouders en vrienden

ik herken 't helemaal! ik heb dat aan 't begin van 't jaar gehad. verschrikkelijk! begon tegen al m’n vriendinnen bot te doen, kwou nix meer van ze weten. 't ging bij mij na een tijdje over, eigelijk nadat 1 vriend van me opeens tegen me begon te schreeuwen. hij zei dat ik nu is moest vertellen wat er was of anders niet zo zielig moest doen, enz. toen brak ik, en heb me kapot gejankt! en nja. alles vertelt. terwijl er niet veel te vertellen was. toen opeens ging 't beter. en werd ik steeds vrolijker.
dus ik denk dat je er met iemand over praten, iemand die je vertrouwt en belangrijk voor je is. al is er niet veel wat je kán vertellen, gooi het eruit!
veel succes!
liefs, kim.

Komt me nogal vrij bekend voor… :slightly_smiling_face:
Je moet gewoon proberen om iets te relaxen en het gaat uiteindelijk wel vanzelf over
Daarvoor ben je nu eenmaal een puber én een meisje…

Hihi
xXXx

Ik heb daar ook best wel last van ; maar later heb ik er altijd weer spijt van wat ik probeer is me gewoon in te houden als ik ruzie krijg enzoo … maarja dat is moeilijk want je wil dan graag dat jij zelf gelijkt heb en dan komt dat weer:S Maarja meid probeer het iets rustiger aan te doen en probeer te bedenken dat dit gewoon bij je leven hoort ! Je komt er wel weer bovenop :wink:

Verders geen zorgen maken!
Er zijn zo veel andere mensen die dit hebben ( hebben mee gemaakt )

Liefs, Carlijn !

T gaat je lukken!

hey, ik heb dit pas ook gehad, vorrige maand ofzo, Ik heb het opgelost
door te gaan praten met vriendinnen, k heb gwoon sorry gezegd tegen me vriendin omdat k de laatste tijd zo chagerijnig was, dit vond ze al heel fijn waardoor ze meteen een stuk aardiger deed, daarvan werd ik ook weer minder chaggi en kon ik alles wat me verder dwarszat gewoon aan mijn vriendin vertellen, zij heeft mij hier dan weer mee geholpen. vaak werkt het echt als je (als je bijv ruzie hebt) aardig doet tegen mensen, dan heb je meteen geen ruzie meer, is het weer gezellig tussen jullie en doen ze vaak gwoon aardig terug,

ik weet niet of het bij jou werkt, maar je kunt het proberen!
veel succes!

Kus, Aniek

Hmm…dat heb ik ook gehad…zo’n maand geleden zegmaar…ik was echt 2 maanden superchagrijnig…mn beste vriendinnen begonnen me te ontlopen, en mn vriendje dacht dat t aan hem lag :frowning_face:
maar t lag aan de pil bij mij…heb er superlang met mn vriendje over gepraat en sindsdien ist helemaal over :grinning: ik = weer happy

Praten helpt!

hmm dat heb ik nu ook…op school & met andere mensen doe ik mezelf heel vrolijk voor enzo, alleen als ik thuis alleen ben…x__x en ik wil er niet over praten, ik weet niet eens waarom k me zo kut voel…

ik ken het… heb ik ook :stuck_out_tongue: ik vind het altijd zo stom om dat te denken, ‘oh het is maar de pubertijd…’ maar er valt weinig aan te doen volgens mij… ga veel dingen doen waar je je goed bij voelt, die je leuk vind… bij mij helpt dat wel (een beetje)
sterkte! xx

te herkenbaar! alleen als ik dan rot doe tegen mensen ga ik ook nog eens mezelf haten en dan moet ik janken omdat ik zo stom doe en dan worrd het er ook niet egt beter van :stuck_out_tongue:
maar succes ermee!

here the same…

^ Waarom up je een topic van 3 jaar geleden ?