Niet langer bang

Ik had laatst mijn crush afgewezen omdat ik altijd moeite heb gehad met gevoelens, Dat vertelde ik hem ook, daarbij zei ik dat ik dacht hem ook leuk vond maar hem niet te veel hoop wilde geven. Een week later had hij een vriendin, wat ik best begrijp. Maar mijn gevoelens zijn wel groter geworden en ik wil hem graag subtiel duidelijk maken dat ik er overheen ben en hem weldegelijk leuk vind. Door die relatie kan ik het niet diect zeggen want ik wil niets zomaar uit het niets kapot maken. Maar ik wil hem wel laten merken op een subtiele manier dat ik iets voor hem voel. Hij is geen gewone jongen, maar echt apart, alternatief en hij houd niet van die typische meisjemeisje trekjes, ik ook niet dusja. Maar hoe kan ik hem toch een beetje verleiden en laten zien dat ik hem weldegelijk leuk vind?

fout.

Best wel lastige situatie. Vooral omdat hij na een week opeens een vriendin had? Was hij al langer met haar bezig of kwam ze uit het niets? Vindt hij jou wel echt leuk? Niet gemeen bedoeld of iets, maar ik vond 't gewoon opmerkelijk.

Hij kende haar al langer, maar ik begrijp hem ook wel. Zeggen dat je moeite hebt met je gevoelens voor iemand is meestal een teken van het gaat niets worden. Ik merk wel dat hij gewoon nog hetzelfde als voorheen tegen mij praat en hij is ook helemaal niet zo klef met haar.

Ik zou het niet doen. Hij heeft nu een vriendin en het is je eigen schuld want je hebt hem zélf afgewezen.

Ik kan er niets aan doen dat ik problemen heb met mijn gevoelens en alles verdring. Ik zei tegen hem dat ik tijd nodig had dit alles te verwerken. Daarmee claim ik hem niet, maar weet hij wel dat er toch iets is.

Nee klopt, maar dan nog. Je hebt hem zelf afgewezen en nu heeft hij een vriendin. Stel je voor dat het andersom was, en dat jij dat meisje was.

AFBLIJVEN.

Dan zou ik het zien als een test, gezien zo’n zelfde iets mij al eens is overkomen, bij mijn enige ex. Daarbij zitten we alle 3 (hij, zij en ik) bij een bepaalde ‘groep’ waar algemeen bekend is dat je iemand niet voor jezelf kunt opeisen want dat gaat fout.

aangezien hij al een vriendin heeft; niet doen.
als iemand jou vriend probeerde te verleiden zou jij het toch ook niet leuk vinden?

Dit. (:

Sorry maar ik denk dat je te laat bent, en dat hij na 1 week een ander heeft is heel snel misschien ook vreemd

Ik zou het niet doen, als hij al naar een week een ander heeft vindt hij jou blijkbaar toch niet heel leuk.

afblijven. hij heeft een vriendin. bovendien heb jij hem op afstand gehouden, dus min of meer eigen schuld.

Niet doen!
hoe zou jij het vinden als je een vriend had en iemand anders deed dat ff?

Je heb hem zelf afgewezen, dan is het je eigen fout. Beetje lullig om nu te zeggen, ja ik heb wel gevoelens voor je. Verplaats je in dat meisje, dan zou jij het ook niet leuk vinden.