Niet kwetsen.

Waar ik wel eens benieuw naar was, hoe zou jij tegen een jongen zeggen dat je niks met hem wilt, zonder hem te kwetsen?

Gewoon zeggen je kwetst hem toch wel.

Je kwetst hem waarschijnlik wel minder als je zegt; 'ik vind je wel aardig enzo, maar verder niet. :slightly_smiling_face:

oh:O
Ik moet dat nu ook gaan doen, echt klote situatie!
…ik zeg gewoon als hij vraagt vind jij mij ook leuk?
zeg ik; je bent aardige jonge, ken je nog niet zo heel goed;)
en dan maar afwachten
hopen dat hij het niet erg vind!!

x

Gewoon zeggen. Er is geen zachte manier.

Idd, het zal hem hoe dan ook gaan kwetsen.
Zeg hem gewoon dat je niks met hem wilt, maar gewoon als een goeie vriend beschouwd en hem gewoon aardig vind.
Als dat al het geval is.

Gewoon zeggen: Sorry maar je bent echt een aardige jongen, maar meer zie ik ook niet in je.

Wat je ook zegt, je kwetst hem toch wel en anders houd je hem aan het lijntje.

Ik had het laatst ook, zei een goede vriend van mij ineens (op msn [?]) dat hij al meer dan een jaar mij leuk vond, en van me hield.
Toen zei ik tegen hem, ik hou ook van jou hoor, maar dan alleen als vrienden , meer niet. Maar dat kwetste hem wel een beetje. maargoed, daar is niks aan te doen. Het is beter dat hij even gekwetst is, dan dat jullie allebei een leugen leven.
x

Nouja je kwetst hem uiteindelijk toch, beter dan jezelf én hem toch voorliegen?

Gewoon: Sorry maar zie je gewoon als een vriend.
Had dat 2 maanden terug, m’n ex vond mij weer leuk, en kreeg steeds smsjes met: ‘Ik hou van je’ ect. En ook via msn ect. Ik was het toen goed zat en had hem duidelijk gemaakt van: Vrienden meer niet. En had toen al een vriend.

je kwets een jongen toch wel.
ik heb het hart van mijn beste vriend al zo vaak gebroken
maar je moet hem ook niet in iets laten geloven wat er niet is.
je kunt het best gewoon zeggen je bent echt een leuke jongen maar ik heb neit dezelfde gevoelens als jij voor mij hebt en die zullen er ook niet komen,

Dat vind ik zo kut om te doen.
Zeggen dat je hem niet leuk vind.
Ben er ook heel slecht in.

Sorry, ik voel niet meer voor je dan gewoon vriendschap… En als we een relatie zouden beginnen zou dat de vriendschap kapot kunnen maken…

Weetikveel :stuck_out_tongue: Je kwetst m sowieso wel…