Niet kunnen zoenen

ik heb dus sinds kort een vriend en we hadden de eerste 6 dates ofzo al niet gezoend. Toen we zoende bleek dus dat hij op een hele andere manier als mij zoent. Ik hou best van zoenen en vind het daarom best wel belangrijk dat je der van kan genieten. Ik heb aan hem verteld hoe het zit en hij zij dat die wel volgende keer op mijn manier zou gaan zoenen maar helaas gebeurden dat niet. Hij zei ja ik moet gewoon de andere kant op. Wat hij daar mee bedoelt :face_with_raised_eyebrow: Nu ben ik best verlegen dus vind k het ook eng om precies voor te doen hoe k het dan wil. Weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Want onze relatie word hier niet echt beter op…

Hezo hij zoent op een andere manier als jou? Kan je hem niet sturenmet je tong ofzo (klinkt best vies als ik het zo typ)

Iedereen zoent anders, en iedereen vindt ook weer iets anders fijn. Ik zou het wel echt stom vinden als je hem hier op af zou wijzen. Want je kan hem best wel leren om toch meer richting jou te gaan zoenen, zeg maar.

Haha zeg maar hij heeft zn mond gewoon open en draait rondjes. Ik hap met mijn mond ook tussen door maar hij niet en dan als k dat doet gaat hij gewoon door op zijn manier en gaat het helemaal mis en stop ik meestal maar omdat t gewoon niet fijn is

Dan zeg je tegen hem dat je het niet fijn vindt, en dan kunnen jullie er samen over praten.

Jaa dat doe ik dus ook maar hij begrijpt me niet. Hij heeft het telkens de andere kant op ? Welke kant haha

Hoe zeg je dat dan tegen hem?

Je kan ook gewoon vragen of hij met jou meegaat. Dat jij de leiding neemt. Je kant het eerst gewoon heel rustig doen, zodat hij jou volgt.

Haha ik had dit een tijdje geleden ook met een jongen. Hij zoende zo totaal anders dan ik gewend was. We hebben er om gelachen en er een beetje mee gespeeld. Gewoon samen verkennen tot jullie bij iets komen dat werkt. En er niet teveel lading over laten komen, zie het als iets leuks om te ontdekken

Ik had het gezegd via whatsapp want ik zou dat niet in het echt durven het was dus een heel lang verhaal en het kwam er op neer dat ik zei dat we verschillend zoenen en dat ik telkens op zijn manier mee zoende maar dat ik het ook wel eens op mijn manier wilde en toen vond die goed maar deed daarna gewoon weer zn eigen manier

Daar gaat het al mis…zoiets bespreek je in het echt. Niet via whatsapp.

Je denkt er veel te veel over na joh, maak er iets leuks van en niet iets negatiefs

Bedankt voor jullie reactie’s. k ga het in het echt met hem bespreken en kijken hoe het loopt !

misschien moet je je is aanpassen aan hoe hij zoent inplaats van hoe jij het wil

Dat doet ze al de hele tijd?
Maar denken om het uit te maken? Wat voor relatie heb je :’)

Dat hij anders zoent dan jou is geen reden om het uit te maken. Er met hem over praten inderdaad, en dan niet van: je kan niet zoenen, want daar schrikt hij denk ik best wel van… Maar je kunt wel zeggen dat je anders gewend bent, en dat je het op die manier fijner vind

Jongens zoenen vaak wat meer alsof ze je gezicht willen opeten en wat minder teder als meisjes sadly :pensive:

Hahaha gelukkig doet mn vriend dat niet, dat zou helemaal drama zijn ;(

Huh, hoe zoent hij dan? Ik heb gehoord dat heel veel buitenlandse jongens niet met tong zoenen haha.
Misschien dat jullie aan elkaar moeten wennen? Ik vind als ik vaker met een jongen zoen dat het dan op een gegeven moment ook gewoon fijner wordt.

Hij zoent zegt maar gewoon mond open en rondjes draaien en ik zoen meer met happen of hoe je dat noemt haha ik heb ook wel is met een spanjaard gezoend en die zoende echt met weinig tong hahaha