Niet kunnen vergeten

Ik heb pas een relatie achter de rug, mijn vriend liet me in de steek omdat mijn moeder met hem wilde kennismaken. Echt een player dus. Nu heb ik een ‘‘normale’’ vriend waarvan ik bijna zeker weet dat hij me dit nooit zou aandoen. Ik heb hem snel beter leren kennen, we spreken echt vaak af in de week. Het enige probleem nu is dat ik mijn ex niet kan vergeten, en dat ik hem steeds verbeeld met een ander meisje in mijn plaats, wat mij echt gek maakt. Daardoor voel ik me onzeker naast mijn nieuwe vriendje. Soms ben ik ook heel stil naast hem, denkend aan mijn ex. Dit gaat echt vanzelf! Wat kan ik hieraan doen, ik wil echt een relatie zonder problemen meer… Help me aub dames !

Dat is normaal, je moet je vorige relatie nog verwerken… Misschien dat je te snel een nieuwe vriend hebt?

Je kan het er met je ex en met je eigen vriend over hebben toch?
En misschien heb je wel te snel een nieuwe vriend.

Hmm… dat topic over die jongen was van vorige week… Dit is wel echt verschrikkelijk snel…

Ja, stiekem ga ik ook een relatie aan om hem snel te vergeten, anders ga ik echt depressief raken weet ik van mezelf :l
Maar ik wil mijn nieuwe vriend ook niet kwijt om zo’n stom reden, want ik mag hem echt en hij vraagt ook altijd van als er iets is deel het met me enz…

Ja, stiekem ga ik ook een relatie aan om hem snel te vergeten, anders ga ik echt depressief raken weet ik van mezelf :l
Maar ik wil mijn nieuwe vriend ook niet kwijt om zo’n stom reden, want ik mag hem echt en hij vraagt ook altijd van als er iets is deel het met me enz… Maar ik durf niet. Hij gaat vast raar over me denken.

Doe het gewoon rustig aan, niet teveel storten in je nieuwe relatie zodat je je ex ook beter kan vergeten. Zo raak je je nieuwe vriend ook niet kwijt.

Ik zat in dezelfde situatie als jou.
Mn ex had het net uitgemaakt en een goede vriend kwam gelijk nr me toe en vond me leuk…ik ging er op in. Nu alleen na 2 maanden vind ik hem vreselijk irritant en ben ik blij dat ik GEEN relatie ben begonnen…
Ik wil gewoon lekker vrij zijn, mn eigen ding doen, ik spreek nog af en toe af met mijn ex af, en ik bewandel mijn eigen pad…en geen jongen die er de komende tijd op komt!

want toen mn ex het uitmaakte wilde ik elke jonge…maar nu het een tijdje later is wil ik even niemand! Ben bang om weer die angst, en vooral al dat verdriet te hebben!

Een relatie beginnen om je ex te vergeten is best stom, omdat je die jongen dan waarschijnlijk gebruikt en je later inziet dat je hem niet echt helemaal leuk vind, en dan krijg je weer dat verdriet etc misschien, omdat alles zo overhaast ging.

over je ex zou je ‘‘normaal’’ moeten kunnen praten met je nieuwe vriend, zo niet, ben je niet over hem heen!