Niet kunnen vergeten..

Hai meiden.
Ik weet dat hier al heel veel topics over zijn, maar ik weet het echt niet meer. Ik vind iemand heel erg leuk. Al veel te lang. Een tijdje geleden heb ik het hem verteld, in de hoop dat mijn gevoel weg zou gaan. Dat pakte hij goed op, wat ik niet had verwacht, want hij is nou niet echt te vertrouwen. Hij is eh een beetje een fout typetje, laat ik het zo maar zeggen… Wat ik dan jammer genoeg weer erg leuk vind :hammer:… Maar hoe kan ik hem vergeten? Het lukt me echt niet. Ik kom hem elke dag tegen op school.
Alvast bedankt :flushed:

Wanneer je zegt dat hij geen goeie jongen is en dat hij niet te vertrouwen is? Waarom vind je hem dan zo leuk? Want waarschijnlijk de helft van alle jongens bij jou op school is wel zo’n soort ‘bad boy’ type. DIe vind je toch ook niet allemaal leuk?

Lastig probleem dit. Zou je met hem een relatie aan willen gaan? Zoniet? Maak een blaadje met alle negatieve dingen van hem :upside_down_face: lees dat een paar keer per dag :wink:. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb. Xx

@Niceleanth. Ik weet het echt niet, waarom ik hem dan zo leuk vind… En nee, juist niet haha, eigenlijk alleen hij met een klein groepje die de eh badboys spelen haha.

@Anoniempjee X Hmm, eigenlijk niet. Dus eigenlijk noem ik het gewoon een ‘onbereikbare liefde’ haha. Oh dat is trouwens wel een goed idee, dat blaadje :wink:

Neem lekker de tijd voor jezelf, ga met vriendinnen uit en leer nieuwe mensen kennen. Als je het zelf helemaal naar je zin hebt, zien andere jongens ook hoe leuk je bent. En dan zit er heus wel een keer een goeie jongen voor je tussen :slightly_smiling_face: dan realiseer je ook dat die ander niet goed voor je is en dat je beter verdient. X

ik hb precies het zelfde probleem :cold_sweat: en ht lukt me ook ni egt om over hm heen te komen :bored: maar ht beste is tog om hm zoveel mogelijk te negeren…

Het lastige is dat je niet zelf in de hand hebt wie je leuk vindt, probeer je zo min mogelijk op hem te focussen, kijk naar andere jongens.