Niet kunnen smsen

Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn mobiel.

Ik kan naar iedereen smsen, behalve naar 1 persoon. Als ik naar die persoon een smsje stuur staat er: sms bericht kan niet worden verzonden. Naar andere mensen kan het wel en naar de persoon kan ik wel bellen. Ik snap er echt niks van. Ik heb kruidvat mobiel en een htc touch. Iemand een idee?

misschien je telefoon even opnieuw opstarten??

Als je wel gewoon naar andere mensen kan smsen dan ligt het misschien ook wel aan de mobiel van die persoon

Persoon opnieuw toevoegen?

Software mobiel updaten?

maybe even je batterij eruit halen, bij mij helpt het altijd haha

heb je het goede nummer van die persoon?

idd, heb je wel het goede nummer? Niet dat er 1 nummer mist ofzo xD

Het rare is dat ik haar wel kan bellen, alleen smsen lukt niet. En ik heb al meerdere keren mijn mobiel uit en aan gezet of de batterij eruit gehaald.

Misschien even langsgaan bij een telefoonwinkel dan?

misschien ligt het aan de mobiel van die persoon.

Oh dat heb ik ook eens gehad. Dat lag toen aan de berichtencentrale. Ik kon niet via zijn smsjes beantwoorden, maar wel een nieuw smsje en dan zijn naam of nummer invoegen en dan verzenden.
Nu na een paar maanden is het weer weg…

Dat heb ik altijd met 3333, dat smsnummer van 3fm! Ik kan echt gewoon naar iedereen smsen, ook naar andere 4-cijferige nummers van dingen, maar altijd als ik een request naar 3fm wil sturen lukt het gewoon niet! Zo frustrerend =S En waar het nou aan ligt, geen idee.

htc is kut, ik kan bijvoorbeeld 10 smsjes sturen, en dan ineens doet ie het niet meer, kan ik een kwartier gaan prutsen voordat ie eindelijk smst :S

Misschien ligt het aan haar/zijn gsm?