Niet kunnen ontspannen,klaarkomen.

Ik heb een probleem waar ik al heel lang mee zit en ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Ik heb al 4 jaar een vriend en hij was de eerste met wie ik naar bed ben geweest.
Ik was 16 en hij deed het heel rustig en geduldig maar toch dee het ongelovelijk veel zeer en toen hij er eenmaal in zat voelde ik het niet eens omdat me hele vagina verdoofd was.
Pas na een paar maanden begon ik het ook lekker te vinden en ik denk dat ik er ook niet klaar voor was.
Het probleem is dat ik in die 4 jaar nog nooit ben klaargekomen en me tijdens de seks gewoon niet durf over te geven.
Aan het begin zei ik tegen hem dat ik wel klaargekomen was maar ik vond het zielig voor hem fus heb ik het verteld. Hij vroeg waarom ik niet klaar kwam en ik heb eerlijk gezegt dat ik het niet wist. Het is heel lekker maar ik kom gwoon niet klaar.
Ik weet nu wel waar het aan ligt, ik durf alles bij hem maar tijdens de seks sla ik dicht en durf ik niet mezelf aan hem over te geven. Ik lig zegmaar gwoon stil en doe niks. We wisselen wel van standjes maar ik kom niet klaar.
Ik draag wel sexy lingerie en durf ook initiatief te nemen maar meer ook niet.
Het probleem is ook dat hij ook vrij stil is tijdens de seks en daarom vind ik het ook eng om geluiden te maken dus doe ik het niet. Ik heb add en ben een controlfreak,ik wil nooit de controle over iets verliezen en ala je wilt klaarkomen moet je dat wel doen.
Ik denk ook dat het komt doordat mn ouders ee een soort tabou van gemaakt hebben (seks), ik vroeger aangerand ben en we het altijd stiekem ergens moeten doen omdat we geen seks mogen van me ouders.
Zijn ouders zijn moslim dus bij hem thuis kan het ook niet.
Daarom moet het altijd in de auto en soms nemen we een hotelletje maar zelfs daar kan ik me niet overgeven, ben altijd bang dat iemand ond hoort of hij me raar vind. Hij stelt me op mn gemak maar tog durf ik het niet. Hou me iedere keer in en wil niet klaarkomen bij hem omdat ik me er voor schaam.
Eigelijk heb ik het al geaccepteerd dat ik niet klaar kan komen en daarom zorg ik dat hij maar geniet en ik vind het wel lekker maar klaarkomen doe ik niet.
Heb er pas met een vriendin over gepraat en die zegt dat ik toch moet proberen er iets aan te veranderen want mn vriend accepteerd dat ik niet kan klaarkomen maar dat zal later echt wel irritaties opleveren endat is natuurlijk ook zo.
Heb al zoveel geprobeerd:alcohol om me losser te voelen,zorgendat hij dronken word en hij niet zo serieus is,joints, sexy lingerie enz. Maar niks helpt. Ik denk dat het enige dat helpt xtc zou kunnen zijn maarja als hij xtc neemt lukt het niet meer en elke keer xtc kan ook niet.
Ik wil ook gewoon genieten van de seks en klaarkomen want voor me vriend is dat ook leuker.
Beffen wil hij niet dus dat is geen optie en vingeren vind ik niet zo lekker.
Moet me gewoon aan hem overgeven en niet steeds ergens anders op letten maar hoe doe ik dat want ik vind het zo eng als ik klaarkomen en hij is bij me.

Lang verhaal en hoop dat jullie het snappen.
Misschien zijn er meer mensen die dit hebben?
Iig bedankt voor het lezen!

Ga geen drugs of iets dergelijks proberen!

Waarom durf je je niet te laten gaan bij je vriend? Hij is je vriend, daar moet je op vertrouwen en hij vind je heus niet raar! Meeste jongens vinden het zelfs wel leuk als je wat geluid maakt en als je klaarkomt, is dat voor hem toch ook een teken dat hij het goed doet?

Praat er anders ook nog een keer met je vriend over, dat je er moeite mee hebt om je te laten gaan. Misschien kan hij je gerust stellen en ervoor zorgen dat je wat ‘losser’ wordt.

Ja daar zat ik ook al aan te denken! Heb al eens met hem gepraat en hij stel me ook gerust maar het ligt er ook aan dat hij geen geluid maakt enzo en dat we het meestal op plaatsen doen waar we op moeten passen en ik me sws niet kan ontspannen/laten gaan.

Jongens maken over het algemeen minder tot geen geluid, dat hoort nou eenmaal bij jongens. :stuck_out_tongue:

En ja, qua plek, dat is een lastige situatie. Kun je het niet een keer doen als je ouders weg zijn bijvoorbeeld?

Tsja die zijn bijna nooit weg wn dan heb ik altijd nog me zusjes thuis en bij hem hetzelfde.
Hotel is leuk 1x per maand maar dat kan okk niet altijd

Zou het wel leuk vinden als hij wat geluidjes zou maken dan durf ik miss ook en word er opgewonden van.
Ik kan trouwens niet klaarkomen van peneteratie (of hoe je het ook schrijft) en beffen wil hij niet, vingerwn wel maar dat doet hij een beetje wild haha. Vind het ook lastig om het te laten zien aan hem hoe ik mezelf vinger en met seks ben ik heel onzeker omdat mn ouders er een taboe van maken en ik niet weet of ik het allemaal wel goed doe. Ben gewoon heel onzeker over seks.

Je kan aan je vriend vragen of hij eens wat meer geluidjes zou willen maken als hij er van geniet? En in dat hotel heb je juist de kans om je helemaal te laten gaan!

En zo’n 80% van de vrouwen en meisjes kunnen niet klaarkomen van penetratie, dus daar ben je niet de enige in. En waarom wil je vriend niet beffen? Heeft hij daar een speciale reden voor?

En tja, over je ouders kan ik niet oordelen, ik denk dat dat ook met je geloof te maken heeft? :slightly_smiling_face: En er veel met je vriend over praten kan heel goed helpen. Dan kom je er achter wat je goed doet en wat beter kan en op welke manier dat dan kan.

Je bent ook niet de enige die onzeker is wat betreft seks en daarom moet je er juist met je vriend over praten!

Klopt! mijn ouders zijn christelijk dus geen seks voor het huwelijk.
Ik vind het laatig om het er met hem over te hbben wat ik lekker vind enzo. En ik heb het wel eens gevraagd waarom hij niet wil beffen maar hij zegt ik heb het nooit gedaan en ik ga et ook nooit doen.
Hij denkt dat het vies is ofzo denk ik en ik wil hem ook niet dwingen al vind ik het soms wel jammer want ik pijp hem wel en geef alles voor hem.
Lijkt ook wel een beetje alsof hij denk van ze kan tog niet klaarkomen dus laat maar ik doe t snel.
Maar dat kan natuurlijk ook komen ondat we het altijd op plaatsen doen waar evt mwnsen ons kunnen betrappen en dat anap ik ook wel maar het is wel jammer.
Ik haat het dat altijd alles stiekem moet omdat me ouders t niet willen.
We doen het tog wel dan zou ik zeggen liever thuis veilig dan ergens snel maarja.

En ik weet niet waarom maar ik vind voorspel heel leuk en hij houd er helemaal niet van, hij wil meestal gelijk naar binnen. Praat er wel over met hem maar hij luistert niet echt. Denk dat dat ook iets is waarom ik niet echt open qua seks ben met hem.

Voorspel is juist heel belangrijk! Door voorspel raak je meer opgewonden en intiemer met je vriend. Zonder voorspel is het meer: Hup erin! En hup er weer uit. Ik snap best dat het moeilijk kan zijn om er over te praten, maar ik zou het wel gaan doen. Seks en alles eromheen moet ook voor jou leuk zijn!

En over dat beffen: Jij pijpt hem wel. Hij heeft geen goede reden om het niet te doen. Als ik jou was (maar dat ben ik ook maar. :stuck_out_tongue:) zou ik stoppen met pijpen totdat hij jou een keer beft. Tenzij je pijpen natuurlijk zelf ook erg lekker vindt om te doen, dan moet je het gewoon doen.

Ik denk niet dat er met je ouders over te praten valt als zij streng gelovig zijn, daarom zou ik eens kijken naar andere mogelijkheden. Zo kan het strand bijvoorbeeld heel romantisch zijn en heb je privacy. Neem in zo’n geval wel een deken mee, want dat zand schuurt nogal. Het strand is maar een voorbeeld natuurlijk, maar er zijn genoeg andere plaatsen (ook binnen) waar je seks kan hebben zonder dat er anderen in de buurt zijn.

Thanks meis. Vind t heel lastig want ik wil ook gwoon genieten van de seks en niet steeds de controle willen houden.
Dat met het pijpen heb ik al eens gedaan maar als hij seks krijgt vind hij t ook al goed dus dat helpt niet echt.
Wil m niet dwingen maar ik vind t niet echt leuk dat ik wel alles geef en hij niet maarja hij is heel koppig dus denk niet dat hij t ooit gaat doen hellaas.
En over het voorspel ga ik nog eens praten idd! Hij zegt dat als hij lang voorspel doet hij heel snel klaar komt en de eerste keer komt hij idd meestal na 2 min al klaar terwijl ik dan een beetje inde stemming kom.
Ga m de volgende keer in t hotelgewoon lekker plagen en dwingen tot voorspel hihi.

Weet niet of meer meisen dit hebben maar als me veiend klaar is gekomen wil hij meestal relaxen,tv kijke en biertje drinken en ik wil dan juist lekker knuffelen en praten. Heel irritan

De meeste meisjes komen van penetratie niet klaar.

Ja dat wist ik maar hoe doen ze het dan?
Aangezien mn vriend niet wil beffen en nogal ruw vingert?
Vind t zo jammer.

je schrijft dat je vroeger bent aangerand.
heb je dit wel verwerkt ?
anders zou het daar ook aan kunnen liggen dat je je niet volledig durft te laten gaan.

verder zoals hierboven is gezegd komt bijna geen een vrouw klaar tijdens de sex.
kan je je vriend niet uitleggen dat hij rustig moet beginnen met vingeren en het niet te ruw moet doen?
waarschijnlijk vind je vriend het fijn als je daar gewoon eerlijk over bent, en dat hij jou ook kan verwennen :wink:

Ja ga er eens over hebben. Hij doet nooit serieus dus praat er niet veel over met hem.
En dat ik ben aangerand doet nog steeds pijn, vooral kmdat ik t me vriend vertelde en hij me niet geloofde en dacht dat ik t zelf wilde maar hij tever ging en daarom zei dat ik aangerand was.
Dat doet nog steeds superveel pijn.
Het gebeurde in turkije en ik heb t de hele vakantie voor me gehouden en niet verteld aan me ouders omdat ik vond dat me vriend t eerst moest weten en dan krijg je dit. Dat ha ik echt niet verwacht dat hij me de schuld gaf en me niet steunde.
Is op dag 2 gebeurd en moest nog 2 weken daar blijven zitten met de aanrander op het park (hij werkte daar)

Ik heb het verwerkt door et thuis aan me vriend te vertellen en toen zei hij dat en bracht me thuis, heb t daarna aan me familie verteld maar hij is nooit gepakt omdat hij er niet meer werkte. Heb nachtenlang gehuilt omdat hij me niet geloofde, kon het gewoon niet begrijpen en dacht dat hij t uit wilde maken.
Nu is het goed maar ala ik er aan denk (wat ik bijna nooit doe) maakt het me weer intens verdrietig omdat ik hem wel voor 200% vertrouw. Ik dacht dat het omgekeerd ook zo was.
Na dat was ik wel heel terughoudend tegenover hem. Ik dacht dat ik het verwerkt had maar ik kan nog steeds niet snappen/accepteren dat me vriend me toen de schuld gaf en me niet heeft gesteund toen ik het zo moeilijk had en zo onzeker over mezelf was.

Geef aan wat jij prettig vindt bij het vingeren. Als hij ruw bezig is pak zn hand beet en laat zien dat het rustiger moet etc;)

Ik snap dat het moeilijk is. Maar laat die onzekerheid je niet overnemen, dat kan zijn tol eisen in de relatie. Sowieso met klaarkomen maak je hem enkel gelukkig. Zoals mijn vriend altijd zegt ‘ik heb er meer plezier aan als ik weet dat jij er ook heelveel plezier aan hebt’. Waarom zou hij wel klaar mogen komen en jij niet? En ik was eerst ook onzeker om geluid te maken, maar ik ben het langzaam gaan opbouwen, van zachtjes in zijn oor hijgen tot zachtjes kreunen en hij vindt het geweldig.

Nogmaals, diep ademhalen, jezelf stil leggen, spieren ontspannen en niet nadenken over wat er gebeurt. Niet op een doel focussen, gewoon ontspannen.

Daarbij seks is zeker geen taboe, waarom zouden we seks beschamend vinden? Alles in deze hele wereld is opgebouwd uit seks. Van je konijn tot de gebouwen die zijn gecreeërd door mensen die zijn gevormd uit… Seks!

Waarom zeg je niet eens tegen je vriend dat je het niet fijn vindt dat hij zo wild doet? Als hij ook graag wil dat jij klaarkomt moet hij dus niet op deze manier doorgaan, want dan lukt het nooit. En ja, ik snap dat het niet leuk is om erover te praten, maar anders kom je ook nergens.
En je moet je niet schamen om geluid te maken, dat belemmerd jou denk ik ook wel. Nu spreek ik even voor mezelf, maar als ik geen geluid ‘mag’ maken, dan ben ik daar véél meer mee bezig dan met genieten. Nu wil ik niet zeggen dat je geluid moet maken om te genieten, maar zoiets gaat vanzelf. Hij zal echt niet raar opkijken als je dat doet. Dan weet hij tenminste dat hij het goed doet.
Ik ben zelf ook een controlfreak, maar als het goed is vertrouw je je vriend voor de volle 100%. Je moet ook niet in één keer alles geven. Je kan het ook gewoon stukje voor stukje doen. Ik kwam in het begin ook niet verder dan alleen maar aanspannen, laat staan genieten. Ondertussen kan ik bijna klaarkomen, echt tegen het randje aan. En bovendien, schaam je niet voor jezelf of je reacties, die dingen horen nou eenmaal bij seks. Bijna niemand ligt doodstil zonder geluid te maken als hij/zij klaar komt.