niet kunnen inloggen

net als je denkt dat deze site, technisch, niet waardelozer kan zijn… wacht, eigenlijk verbaasd het me niks.

Maar oke ik kan dus niet inloggen. Dit had ik een tijdje terug ook al, toen loste het zich op doordat ik mn laptop opnieuw opstartte, maar nu heb ik het dus weer en opnieuw opstarten heeft dus geen zin…

Dit krijg ik als ik me wil inloggen:

en als ik dan ergens op klik wordt het beeld weer licht en verdwijnt het inlog venster…

Ik zal eens kijken of ik het ook heb

Nope, nergens last van.

Girlscene kuren beginnen weer :’)

Op de gewone pc ik het wel precies het zelfde probleem als jij

Ik kan wel gewoon inloggen, overal dus. Maar heb je al een andere browser geprobeerd want zo te zien heb jij Chrome, maar ik heb Firefox en daar heb ik nergens last van.

^ Ik heb ook Chrome

Hm ik heb het even bij IE geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem.

Dan heb ik echt geen idee, sorry. Misschien dat hij het morgen wel weer doet en het tijdelijk was.

Naja het is me dus al eerder gebeurd dus het lijkt mij dat het dan wel ergens fout zit

Girlscene houdt het niet zo lang vol he :frowning_face: Ik heb even een mail gestuurd, ik hoop dat het snel opgelost word/dat het uit zichzelf oplost!

ah maury dat heb ik ook op mijn moeders laptop
zo vervelend maarja ik had idd ook niks anders verwacht :")

Ik gebruik firefox, en bij mij is alles normaal. De nieuwe girlscene houdt het nog geen jaar vol, wat zielig

ik dacht hee dit heeft maury ook

en toen was je maury

^
ik dacht welke fucktard heeft nou weer dezelfde naam als haar :")

same
maar ik vroeg het vanmiddag al

hipster

bazooka zooka bubble gum

report

Zou je misschien ook op je taalgebruik willen letten op girlscene